Za početnike

What's new
Emulation FAQ
Emulacija novih konzola
Kako ocenjujemo igre?
Editorial: Žrtve Piraterije
Postavite pitanje na forumu

 
 5 poslednjih tema sa emuforuma

 

System sekcije (informacije i emulatori)

 Arcade
 Console
 Pocket
 Comp

Other emu sections

 Console emu

 Misc.

Ostale sekcije

Shop gaming stuff at Play-Asia.com

Search Play-Asia.com
 

Play-Asia.com - Buy Video Games for Consoles and PC - From Japan, Korea and other Regions!

Play-Asia.com
Buy Video Games for Consoles and PC - From Japan, Korea and other Regions!

Twitter updates

Twitter Updates

Follow us on Twitter

Arcade

SNK NeoGeo/NeoGeo CD


Tokom osamdesetih godina japanski SNK je uživao sasvim solidan ugled među igračima, zahvaljujući svojim igrama za automata koje su kasnije po pravilu portovane na popularne kućne igračke sisteme tog vremena, pre svega NES. Ohrabrena svojom dobrom pozicijom na tržištu, kompanija predstavlja sopstvenu viziju modernog 16-bitnog sistema 1990. i naziva ga NeoGeo. U vreme svog pojavljivanja NeoGeo je važio za tehnički najnapredniju konzolu/automat za igranje, ali nikada nije uspeo da se nametne kao konkurent Sega Mega Drive-u  i SNES-u koji su mu svakako bili najozbiljniji rivali.



Sve četiri varijante NeoGeo konzole. NeoGeo AES (gore levo), evropski i američki NeoGeoCD (gore desno), NeoGeoCDZ (dole levo) i NeoGeoCD sa čitačem sa strane (dole desno)

Najboljih 10 igara za NeoGeo

Lista najboljih 10 igara ne predstavlja TOP10 listu vec 10 igara koje vredi probati na sistemu.

Najveća specifičnost sistema, a i njegov glavni adut bila je činjenica da je on predstavljen kao klasični coin-up automat a svega par meseci i kao konzola, s tim što je obe verzije  pokretao potpuno isti hardver! To je konkretno značilo da će svaka igra objavljena na NeoGeo automatu posle samo par meseci stići i na kertridžu za konzolnu verziju sistema, sa potpuno istim audio/vizuelnim karakteristikama u odnosu na koje su kasniji portovi za SNES i SMD delovali znatno lošije zbog njihovih raznoraznih ograničenja. Čak ni verzije koje su rađeni za mnogo jače sisteme koji su se pojavili kasnije (kao što su 3DO, Saturn ili Playstation) nisi bile baš uvek na nivou automata, što samo potvrđuju činjenicu da je NeoGeo u to vreme bio ultimativna platforma za 2D igre. Potrebno je i malo objašnjenje oko njegovog, jer često dolazi do zabune: naime, NeoGeo je zajednički naziv za obe verzije platforme, ali je konzolna varijanta poznata kao AES (skraćeno od Advanced Entertainment System), dok se automat definiše kao MVS, što je skraćeno od Multiple Video System. To znači da se u automat može ugraditi više kertridža (od 2 do maksimalno 6) koji se lako menjaju pritiskom na specijalne tastere, što je bila fantastična pogodnost za vlasnike coin-up igraonica koji su štedeli i novac i prostor.


The King Of Fighters 96 Neo-Geo Collection - svojevrsna The King Of Fighters enciklopedija,
ujedno i jedini naslov ove vrste za NeoGeo i ekskluziva NeoGeoCD-a


Samurai Shodown RPG je još jedan biser objavljen samo za CD verziju sistema ali isključivo u varijanti
za japansko govorno tržište

Osnovni kvalitet ovog sistema je zapravo snaga grafičkog procesora koji je u stanju da prikazuje na desetine animiranih sprajtova istovremeno i čak 4096 od 65536 boja (16-tobitna paleta), što je bilo neuporedivo više od onoga što su mogli SNES (256), a naročito Sega Mega Drive (64). Zbog čega onda NeoGeo nije postao ni približno popularan kao ove dve konzole? Pre svega zbog cene: AES je u startu koštao neverovatnih 699,99$ a uz njega ste dobijali 2 kontrolera koji su kopije onih sa automata i jednu igru po svom izboru (NAM 1975 ili Baseball Stars). Čak ni agresivna reklama a ni spuštanje cene svega nekoliko meseci posle premijere u Severnoj Americi na 399$ nije mnogo promenilo stvari, jer su kertridži sa igrama koštali preko 200$, što je bila posledica njihovog veoma ograničenog tiraža i činjenice da je i sam medijum bio veoma skup, usled njegovog ogromnog kapaciteta. Npr. novija ostvarenja kao što je The King of Fighters 2003 i mnoga druga imaju veličinu od preko 700 megabita, što je nekoliko desetina puta više prostora od  kertridža za SNES i Sega Mega Drive, koji su zauzimali samo od 8 do 32 megabita (uz par izuzetaka). Takođe, pored SNK igre je izdavao mali broj drugih kompanija (Visco, Taito, Hudson,Atlus...) a njihova žanrovska ograničenost i kratkoća značajno su smanjili krug potencijalnih igrača, barem kada govorimo o kućnoj varijanti.


Evo šta dobijate kada potrošite 300$ na originalnu igru


(1) The King Of Fighters '98 u verziji za NeoGeoCD. Jedna od poslednjih sjajnih igara izbačenih za sistem.
(2) Uz NeoGeo CD isporučivan je standardni džojped, umesto skupljeg džojstika koji ide uz NeoGeo konzolu

Najboljih 10 igara za NeoGeo CD

  • King Of Fighters ‘96
  • King Of Fighters ’98 Slugfest
  • King Of Fighters ’99 Millennium Battle
  • Last Blade
  • Last Blade 2
  • Metal Slug 2
  • Blazing Star
  • Real Bout Fatal Fury Special
  • Samurai Shodown II
  • Samurai Shodown RPG

Lista najboljih 10 igara ne predstavlja TOP10 listu vec 10 igara koje vredi probati na sistemu.

U pokušaju da nešto promeni i približi svoj sistem mainstream populaciji, SNK je 9. septembra 1994. u Japanu predstavio NeoGeo CD koji je naravno koristio CD-ove kao medijum, što je značajno smanjilo cenu igara na sasvim razumnih 50$, koliko su koštali naslovi za konkurentske sisteme. Takođe, već na startu bile su dostupne čak 24 igre, a kada je predstavljen u SAD-u oktobra 1995. broj se povećao na 50. Međutim, i NeoGeo CD je bio preskup – za 599,99$ dobijali ste konzolu, jedan kontroler (ovoga puta klasičan džojped, kako bi se smanjila cena) i jednu igru. Takođe, ubacivanje diskova sa strane u konzolu nije bilo popularno ni praktično rešenje, ali je i pored svega, sistem doživeo početni uspeh u matičnoj zemlji pa je kontigent od 25 hiljada konzola prodat već prvog dana, možda i najviše zahvaljujući činjenici da ste na njemu svega par meseci posle objavljivanja na automatu mogli da igrate tada velike hitove kao što su bili Samurai Shodown 2 ili revolucionarni The King Of Fighters '94, praktično bez ikakvih gubitaka u odnosu na originalnu verziju. Ohrabreni startnim uspehom, čelnici kompanije odlučili su da počnu sa prodajom i na ostalim tržištima, ali rezultati su bili slabi. I pored redizajna konzole na kojoj su se diskovi konačno ubacivali odgore i obaranja cene za čak 200$, niko nije želeo da je kupi kada je za konkurenciju imao jeftiniji, snažniji i softverom daleko bogatiji Playstation, pa čak i Saturn koji su se pojavili u međuvremenu. Kao da sve to nije bilo dovoljno, NeoGeo CD je počeo uskoro da pokazuje jednu svoju veliku manu: za čitanje diskova bio je korišćen jednobrzinac, što je za posledicu imalo neverovatno duga učitavanja kod iole novijih igara (pogledajte posebno izdvojen tekst o tome) i redovno prekidanje muzike u pauzi između rundi (naravno, govorimo o borilačkim igrama). Doduše, kasnije je izbačen model sa više keš memorije (ali i dalje sa 1X brzinom čitanja) nazvan CDZ koji je skratio učitavanja za 50%, ali je ova verzija konzole bila dostupna samo u Japanu i to u veoma ograničenom tiražu. Međutim, i on je doneo novi problem koji nikada nije rešen, a to je pregrejavanje mašine koje je dovodilo do krahiranja igara već nakon pola sata, a nekada i do fizičkog uništavanja diska. Za CD varijantu urađen je sasvim solidan broj naslova (ukupno 97) od kojih su neki bili ekskluzivni kao npr. The King of Fighters Collection koji sadrži informacije o borcima iz ovog serijala ili veoma kvalitetni Samurai Shodown RPG koji je nažalost objavljen samo u Japanu. Bez obzira na evidentan trud SNK da se približi prosečnom igraču, ni NeoGeo CD se nikada nije prodavao kako se to od njega očekivalo, posebno u Evropi i Severnoj Americi gde je osim za hardcore fanove bio potpuno anoniman. Shvativši koliko je popularnost sistema mala (ali i usled nagomilanih finansijskih problema), posle izlaska The King of Fightersa '99 krajem 1999. godine, SNK potpuno napušta ovu platformu.


Vozačkih arkada kao što je Neo Drift Out bilo je izuzetno malo

Kada je reč o igrama rađenim i za NeoGeo i NeoGeo CD, među njima postoji i nekoliko razlika u korist i jednog i drugog sistema. Ostvarenja na kertridžima važe za tehnički superiornije, ali ne u pogledu boja ili detaljnosti grafike, već zbog toga što noviji naslovi na NeoGeoCD-u po pravilu imaju nešto slabiju animaciju. To je bila posledica toga što je CD varijanta sistema imala samo 56 megabita (7 megabajta) interne memorije. Naravno, najveća prednost kertridža je nepostojanje učitavanja koje je strahovito veliko kod novijih NeoGeo CD igara kao što je recimo The Last Blade 2 ali i mnogih drugih. Opet, pored toga što su naslovi za NeoGeo CD mnogo jeftiniji, oni poseduju i kvalitetniji zvuk i po pravilu rearanžirane kompozicije iz originalne igre koje zvuče fantastično. Takođe, deo naslova ima ekstra sadržaj kao što su dodatni modovi ili galerije slika po kojima je poznat The Last Blade serijal.


The King Of Fighters '97
. Ceo serijal je ono po čemu većina igrača i prepoznaje NeoGeo

Ipak, NeoGeo je opstao duže od decenije zbog popularnosti igara na MVS-u (koje su pored već navedenih prednosti bile i 2 puta jeftinije od konkurentskih) i armije vernih igrača, što ga je učinilo i najdugovečnijom konzolom u istoriji. Interesantno je saznanje da je razvojnim timovima trebala gotovo decenija da uvide sve potencijale hardvera, pa su tako razlike između prvih igara poput Fatal Fury-ja i najnovijeg The King of Fightersa zaista drastično velike. Ostvarenja koja su obeležila ovu konzolu su Metal Slug, Fatal Fury The King Of Fighters, Samurai Shodown, Shock Troopers serijali i mnogi drugi. Što se tiče dodataka, nije ih bilo mnogo. Tu spada memorijska kartica a bio je planiran i modem od kog se odustalo zbog slabog interesovanja. Veliki broj NeoGeo igara prerađen je za NES, SNES, Mega Drive, Saturn, Playstation,  DreamCast, PlayStation 2, Xbox ali i neke druge manje poznate platforme kao što je 3DO (Samurai Shodown, koji mnogi smatraju i najboljom igrom za ovaj sistem), Sega Mega CD ili TurboGrafx CD/PC Engine.


Garou: Mark Of The Wolves
važi za grafički najatraktivniju NeoGeo igru

Tokom 2003. godine kompanija SNK Playmore koja je sada vlasnik SNK, najavila je lagano gašenje sistema i prelazak na novi Atomiswave hardver, a poslednja objavljena igra bio je Samurai Shodown V Special Edition koji se pojavio sredinom 2004. godine. Bio je to sjajan način da se okonča jedna i započne druga era. A NeoGeo nikada neće biti zaboravljen - kolekcionari među kojima su sve verzije sistema na velikoj ceni, ljubitelji fantastičnih 2D igara i automata uopšte, kao i strastveni igrači, sigurno će mu se uvek iznova vraćati.

Inovacije
NeoGeo je sa sobom doneo i jednu veliku inovaciju koju će kasnije postati standard - u pitanju je bila memorijska kartica. Zahvaljujući njoj, igračima je omogućeno da snime poziciju na MVS-u, i da je kasnije iskoriste na kućnoj verziji igre koja bi se pojavila par meseci kasnije. To je bilo moguće jer je slot za karticu bio identičan na obe verzije sistema, što je bila sjajna ideja. Startna cena ovog dodatka je bila podnošljivih 40$, a na nju su mogli da se smeste podaci o otprilike 20-tak igara (snimljene pozicije i hi-score liste). Međutim, kartica nikada nije stekla veću popularnost zbog svog izuzetno skromnog kapaciteta (svega 2KB!) ali i činjenica da je podržavao samo manji deo igara.

Veličina igara
Ono na šta je SNK oduvek bio ponosan jeste ogroman kapacitet NeoGeo kertridža, bez obzira da li govorimo o MVS ili AES verziji sistema. U odnosu na SNES ili Sega Mega Drive 2 na čije medijume je moglo da stane do 32megabita (uz par retkih izuzetaka na SNES-u, koji su dostizali i 72) NeoGeo je nudio daleko više već u startu. U prvoj godini sistema mnoge igre su prešle barijeru od 100 megabita, koja je poznata pod imenom Mega Shock. Teoretska granica koja je postavljena bila 330 megabita ali se ipak ispostavilo da je na kertridž moguće spakovati i mnogo više podataka, kada je 1996. objavljen The King Of Fighters ’96 kapaciteta 362 megabita. U narednim godinama igre su postajale sve veće dok se nije stiglo do preko 700 megabita. Evo i pregleda 10 najvećih NeoGeo igara.

King Of Fighters 2003 716
Metal Slug 3 708
SVC Chaos: SNK Vs Capcom 708
Metal Slug 5 708
Samurai Shodown 5 708
Garou Mark Of The Wolves 688
King Of Fighters 2000 688
King Of Fighters ’98 683
King Of Fighters 2002 681
Strikers 1945 Plus 681

Kompletna lista naslova objavljenih samo za CD verziju konzole
The King Of Fighters '96 CD Collection
Samurai Shodown RPG
ADK World
Crossed Swords 2
Okidashi Zentrix/Zintrick
Final Romance 2
Neo Geo CD Special
Ironclad

 

Loading...
Ono po čemu će se NeoGeo CD zauvek pamtiti jeste neverovatno spor proces učitavanja gotovo svih igara proizvedenih od 1995. pa nadalje. Osnovni razlog je svima jasan - jednobrzinski CD je jednostavno suviše slabašan za posao koji mu je poveren, a čak ni NeoGeo CDZ varijanta nije mogla u potpunosti da reši taj problem, iako je je skraćivala proces za impresivnih 50%. Sve i da jeste, problem je bila činjenica da je prodavan samo u Japanu i to u veoma limitiranim količinama (plus već pomenuta činjenica da je bio sklon kvarovima). Razlog nesrećnog izbora čitača je bio prilično jednostavan - startna cena konzole je već bila 2 ili 3 puta viša od konkurentskih sistema, pa bi je ubacivanje bržeg CD-a učinilo još nepristupačnijom.

Činjenica je takođe da u prvih godinu-dve nije bilo problema sa igrama - čak i najveći hitovi kao što su prva 2 naslova iza Samurai Shodown serijala ili The King of Fighters '94 su se učitavali veoma brzo i nisu imali nikakve nedostatke u odnosu na daleko skuplje MVS i AES verzije. Međutim, kada se pojavio The King of Fighters '96, Fatal Fury 3, Real Bout i pogotovu Last Blade koji su na kertridžima uzimali stotine megabita, nastao je problem. Npr. The King of Fighters '94 je učitavao glavni meni 24 sekunde, team play ekran dodatnih 16 i na kraju 25 sekundi između borbi, što priznaćete nije toliko strašno, naročito kada se ima u vidu da u toku borbe nema prekidanja muzike niti ikakvog dodatnog učitavanja. Sa druge strane, već u KOF-u 96 postoji 15-tak sekundi pauze između svake runde, jer u memoriji nema mesta da se smeste celi timovi, a dolazi i do izbacivanja pojedinih frejmova animacije i par glasovnih semplova (mada to zvuči strašnije nego što je primetno u praksi).

Pomenućemo za kraj i 2 najgora primera, a to su 2 poslednje objavljene igre za sistem, The King of Fighters '99 Millenium Battle i The Last Blade 2. Kada startujete prvu potrebno je prvo da sačekate 20-tak sekundi dok se ne pojavi startni meni. Zatim sledi još 10-tak sekundi da se učita character select ekran, a posle toga i neverovatnih 50-tak sekundi dok ne počne prva runda. Posle svake od njih uslediće pauze za učitavanje koje traju u proseku oko 30-tak sekundi, a čak i posle dobijenog meča očekuje vas novih 20 sekundi učitavanja da bi se prikazao komentar nakon borbe. The Last Blade 2 je zamislite još gori, iako je u pitanju 1 na 1 tabačina. Posle učitavanja glavnog menija (23 sekunde) i character select ekrana (još 14), treba sačekate 21 sekund dok se ne učita intro za nivo, 40 za uvod u borbu (poziranje boraca pre meča i razmena komentara), 36 za učitavanje samog meča i još 11 za komentar posle meča. To je velika šteta, jer ova verzija poseduje interesantan sadržaj koji ne postoji u MVS i AES varijanti. A ako vas cela problematika dodatno zanima, posetite ovaj link gde ćete pronaći veliku listu koja detaljno obrađuje učitavanje na desetine NeoGeo CD igara.


Još par serijala koji su proslavili NeoGeo Last Blade, Metal Slug, Fatal Fury i Shock Troopers

 Emulator/ download/ homepage  What's new  General info/ opis/ tutoriali
Nebula 2.25b
DOWNLOAD
PGM Added Knights of Valour Super Heroes. Thanks to KOFBOBO and the rest of people in BOBO KOV WORLD for the donation of a PGM motherboard and game Cart for kovsh to extract the protection program. Added Martial Masters Added The Killing Blade (only Rev 109 works) Added internal protection program for Photoy2k, removed simulation.

NEOGEO Fixed kof2002 and Matrimelee drivers

CPS1 Fixed CPSQ & CPS_Extra dat files

GENERAL Added some cheats, transparency tables and tracklists.
 

U ovom trenutku Nebula je najbolji emulator NeoGeo i NeoGeo CD sistema. Poseduje dva grafička interfejsa (fullscreen i prozor) od kojih preporučujemo ovaj drugi jer u njemu postoje opcije kojih nema u full screen meniju. Emulacija grafike i zvuka je na izuzetno visokom nivou, a postoje i dodatne pogodnosti kao što je 3D zvuk, mogućnost snimanja zvuka iz igara, snimanje pozicije i slično.

Kawaks 1.59
DOWNLOAD
New drivers:
- Final Fight (US)
- Eco Fighters (US 940215)
- Mega Man: The Power Battle (CPS2, USA 951006)
- Rockman: The Power Battle (CPS2, Japan 950922)
- Dimahoo (Euro 000121)
- Street Fighter Alpha 3 (Euro 980904)
- 19XX: The War Against Destiny (Brazil 951218)
- Night Warriors: Darkstalkers Revenge (Euro 950316)
- X-Men: Children of the Atom (Japan 941222)
- Real Bout Fatal Fury (set 2)
- The King of Fighters 2003 (set 2)
- Metal Slug 5 (set 2)
- Soccer Brawl (alternate set)
Fixed currupted graphics in progeara.
Changed NeoGeo M ROM sizes in to match MAME (.122).
Changed NeoGeo ROM names to match MAME (.122).
 

Takođe sjajan emulator NeoGeo mašine koji na žalost ne podržava NeoGeoCD. Ima bogat interfejs i gomilu interesantnih opcija i predstavlja sjajan drugi izbor ako imate problema sa Nebulom.
 

NeoRageX
DOWNLOAD
Definitivno poslednja verzija NeoRage X-a (krekovana da radi i u WinXP-u)

Nekada najbolji NeoGeo emulator danas kao jedini kvalitet u odnosu na Nebulu i Kawaks poseduje sjajnu optimizaciju, pa je tako uz određeno redukovanje grafike moguće da ga pokrenete i na Pentium II računarima. U svemu ostalom inferioran je u odnosu na pomenuti dvojac, pa ne savetujemo da ga koristite osim ako nemate nešto stariju mašinu
 


 Fajl/ download  General info
NeoGeo Bios
DOWNLOAD
BIOS NeoGeo sistema, neophodan za pokretanje NeoGeo igara u novim emulatorima (MAME, Nebula, Kawaks). Ubacite ga u ROMS dir.
 
NeoGeo CD bios
DOWNLOAD
BIOS NeoGeo CD sistema, neophodan za pokretanje NeoGeo CD igara u Nebuli. Ubacite ga u ROMS dir. Imajte u vidu da je ovo BIOS samo za NeoGeo CD sistem ne i za NeoGeo.
 
NeoGeo Bios (stari)
DOWNLOAD
Stara verzija BIOS-a za NeoGeo, neophodna za starije emulatore kao što je NeoRageX.
 
The UNIVERSE BIOS 2.2
DOWNLOAD
Universe BIOS je alternativni BIOS za NeoGeo sistem koji je namenjen pravim MVS/AES sistema ali takođe radi i u emulatorima kao što je Nebula. U odnosu na standardni BIOS nudi razne dodatne mogućnosti poput promene regiona, varanja, slušanja muzike i još mnogo toga.

Verzija 2.2 donosi na desetine novina, tako da je svakako vredi preuzeti. Obavezno posetite i zvanični sajt.
 

[forsaken demon]'s Nebula Serbian translation
DOWNLOAD
Detaljan prevod Nebule na srpski (u zip-u se nalaze upustva za instaliranje)
 
[forsaken demon]'s Kawaks Serbian translation
DOWNLOAD
Detaljan prevod Kawaksa na srpski (u zip-u se nalaze upustva za instaliranje)
 
Nebula/Kawaks transparency pack
DOWNLOAD
Uz pomoć ovih fajlova moćićete da uključite efekat providnosti kod dela igara koje podrľavaju Nebula i Kawaks. Za način pokretanja pogledajte dokumentaciju ovih emulatora.
 

 Linkovi

http://www.neogeoforlife.com Kazuya's NeoGeo reviews sadrži opise skoro svih NeoGeo i NeoGeo CD igara ikada objavljenih. Takođe, ovo je pravo mesto da saznate sve novosti u vezi sa NeoGeo sistemom.

www.romhustler.net Jedan od najpopularnijiih sajtova za skidanje ROMova. ROMovi sa ovog sajta će raditi kako u MAME-u tako i u svim ostalim NeoGeo emulatorima izuzev NeoRageX-a. Sajt hostuje i NeoGeo CD igre.

www.neo-geo.com najveća online zajednica zaljubljenika u NeoGeo. Sajt je veoma bogat sadržajem i svaki NeoGeo fan trebalo bi da ga povremeno poseti.

Originalni textovi

Opisi 

Autorski textovi (Editoriali) 

ScreenFun

Interactive stuff

Site Search (powered by Google) 

Emulation Galaxy site sekcije

EmuGlx stuff 

Arhiva vesti 

Links (prijatelji i sl. )


www.digitalnisvettv.com
Va vodič kroz domaće IT trite


http://madfox.on.neobee.net
Prevodi igara na srpski by Mad Fox


www.anime-overdose.com
Anime titlovi na srpskom

www.bg-anime.com
Domaći anime forum/zajednica

www.trablmejker.com
Underground Online!

http://gw-adria.co.cc
Domaci Guild Wars portal
www.iss-world.net
Domaći fan sajt posvećen ISS/WE/PES
www.catacomb.co.yu
Igraonica Catacomb (Novi Sad)
www.gs.rs
Gamers Space
PC i konzole - Vesti, trejleri!

$sessin_time) { unlink($ip_file); $fh_ip = fopen($ip_file, "w+"); fclose ($fh_ip); rewind($fh_time); fwrite ($fh_time, $tim); } fclose ($fh_time); // Let's get the IP of the person viewing the page... $ip = $REMOTE_ADDR; // Check the "log_ip.txt" file for the IP; // if duplicate let's not write any changes (count or ip). $file=file($ip_file); foreach ($file as $key => $name) { if (rtrim($ip) == rtrim($name)) { // Flag so we will not do anything later $duplicate_ip=true; } } // If they have not already been here, if (!($duplicate_ip)) { $fh_ip = fopen ($ip_file, "a"); // append their IP to the "log_ip.txt" file fwrite ($fh_ip, "\n".$ip); fclose ($fh_ip); } // Count these NEW people viewing the page... $fh_count = @fopen ($count_file, "r+"); $myCounter = (int)fgets($fh_count,10000); // Again, if they have already been here we do // not want to count them. We only want a // "unique visitor" count. if (!($duplicate_ip)) { ++$myCounter; rewind($fh_count); fwrite ($fh_count, $myCounter); } fclose ($fh_count); // Print out the number of times page has been viewed. // This is the only output returned by this script echo "
\n"; if ($myCounter >= 3999990 and $myCounter < 3999999) { if ($myCounter % 2 == 0) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } } elseif ($myCounter == 3999999 or $myCounter == 4000001) { echo "$myCounter "; } elseif ($myCounter > 4000001 and $myCounter <= 4000010) { if ($myCounter % 2 == 0) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } } elseif ($myCounter == 4000000) { $fh_win = @fopen ($winfo_file, "r+"); fwrite ($fh_win, $myCounter); fwrite ($fh_win, ""); fwrite ($fh_win, $ip); fwrite ($fh_win, ""); fwrite ($fh_win, $tim); fclose ($fh_win); echo "$myCounter!V! "; } elseif ($myCounter >= 3999980 and $myCounter <= 4000020) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } echo "
"; ?>
All your rights are belong to us.
Emulation Galaxy®™ 1999 - 2008