Za početnike

What's new
Emulation FAQ
Emulacija novih konzola
Kako ocenjujemo igre?
Editorial: Žrtve Piraterije
Postavite pitanje na forumu

 
 5 poslednjih tema sa emuforuma

 

System sekcije (informacije i emulatori)

 Arcade
 Console
 Pocket
 Comp

Other emu sections

 Console emu

 Misc.

Ostale sekcije

Shop gaming stuff at Play-Asia.com

Search Play-Asia.com
 

Play-Asia.com - Buy Video Games for Consoles and PC - From Japan, Korea and other Regions!

Play-Asia.com
Buy Video Games for Consoles and PC - From Japan, Korea and other Regions!

Twitter updates

Twitter Updates

Follow us on Twitter

Console

Sega Dreamcast


Prve glasine o tome da Sega radi na novoj konzoli koja bi nasledila ne naročito uspešni Saturn mogle su da se čuju i pročitaju još tokom 1996. kada je postalo jasno da on ne može da se ravnopravno takmiči sa Playstationom. Na osnovu nezvaničnih podataka, radni naziv sistema bio je "Dural", prema jednom od boraca u igri Virtua Fighter 2. 1997. već je bilo poznato da se Sega i Microsoft nalaze u pregovorima a da je NEC/VideoLogic zainteresovan zaizradu grafičkog čipseta za novu igračku platformu. Nedugo zatim, kompanija 3Dfx objavljuje da će sarađivati sa Segom na izradi nove konzole nazvane "BlackBelt". Ne treba mnogo potsećati da je u to vreme 3Dfx bio neprikosnoveni lider u proizvodnji grafičkih kartica Voodoo serije za PC računare, pa je tako ovaj revolucionarni čipset bio namenjen i Seginoj konzoli. Međutim, to nije značilo da je Dural projekat obustavljen, već da on i dalje ostaje moguća opcija. Zapravo, Dural je razvijan u Japanu a BlackBelt u SAD-u. Ovaj drugi je čak i uspešno prikazan za krug odabranih razvojnih timova koji su trebali da podrže novu platformu. Operativni sistem koji je delo Microsofta zamišljen je tako da omogućava lak razvoj igara i jednostavnu konverziju softvera sa PC-ja i na PC. Poredeći tadašnje prototipove, moglo se zaključiti da je japanska verzija hardverski jača, ali i da bi izrada igara za nju bila daleko komplikovanija. Ipak, potpuno neočekivano Sega otkazuje posao sa 3Dfx-om, što je ujedno označilo da BlackBelt projekat nema budućnost. Razlozi zbog čega on nije izabran do danas nisu javno poznati, a pretpostavlja se da je bilo reč o znatno višoj ceni produkcije, koja bi dovela do toga da startna cena konzole bude prevelika. Druga mogućnost koja se pominje je sam hardver, za koji se tvrdilo da nije dovoljno snažan da bi se suprotstavio tada već najavljenim konzolama iz Nintendo-a i Sony-ja. Japanski prototip tada ostaje jedina opcija i dobija novo ime "Katana" a oficijalno se objavljuje da će Hitachi proizvoditi centralni procesor mašine. Početkom 1998. potvrđeno je i da će NEC/Videologic biti zaduženi za grafički čipset koji je bio poznat kao Power VR II, napredniji model originalnog Power VR-a sa PC-ja, koga je 3Dfx-ova serija Voodoo kartica svojevremeno potpuno zbrisala. Dosta se radilo i na pojednostavljivanju programiranja igara, a Microsoft je u tu svrhu napisao i novi operativni sistem, zasnovan na Windowsu CE. Konačno, maja 1998. Bernie Stolar, CEO Sega Of America najavio je novu konzolu pod njenim finalnim imenom - Dreamcast. Prva javna demonstracija sistema i igara za njega bio je na Tokyo Games Showu 1998. gde su prikazani Godzilla, Virtua Fighter 3tb, Sega Rally 2, Pen Pen Tricelon, D2, Sonic Adventure... Ono što se pamti sa te po Segu uspešne manifestacije je suluda izjava Phila Harrisona, jednog od ljudi iz Sonyja koji je ovako prokomentarisao grafičke mogućnosti Dreamcasta: "Crash Bandicoot 3 (za Playstation) se lako može porediti sa najboljim igrama na potpuno novom sistemu".


Sadrzaj pakovanja evropske verzije Dreamcast-a.
 

Najboljih 10 igara za Dreamcast

  • Shenmue II
  • Sonic Adventure 2
  • Street Fighter III
  • Skies Of Arcadia
  • Soul Calibur
  • Phantasy Star Online
  • Resident Evil: Code Veronica
  • Capcom vs SNK 2
  • Jet Grind Radio
  • Crazy Taxi

Lista najboljih 10 igara ne predstavlja TOP10 listu vec 10 igara koje vredi probati na sistemu.

Početak prodaje usledio je 27 novembra 1998. u Japanu a verzije za ostala tržišta pojavile su se mnogo kasnije. Američka 9. septembra 1999., Evropska 14. oktobra 1999. i na kraju verzija za Okeaniju 30. novembra iste godine (spisak igara koje su se pojavile na prvi dan prodaje možete pročitati u posebnom tekstu na ovoj strani). Prijem konzole u Severnoj Americi je bio izuzetno dobar. Naime, pola miliona Dreamcasta prodato je za samo 2 nedelje, dok je za isti učinak Nintendo-u 64 odnosno Playstationu bilo potrebno 2, tj. čak 4 meseca! DC nije ništa lošije prolazio ni na tradicionalno najjačem Seginom tržištu u Evropi. Prvog dana otišlo je 100.000 konzola, a tokom prve nedelje ukupno 185.000. Na tržištu Okeanije bilo je velikih problema (ponuđeno je samo 9 igara i nijedan dodatak za konzolu) što je uzrokovalo veoma slabu prodaju.

Dreamcast nije naročito atraktivnog oblika ali ne zaostaje za drugim novijim konzolama. Dimenzije uređaja su vrlo male - u odnosu na originalni Playstation i XBOX npr. deluje kao igračka a na njoj se nalaze i portovi za ukupno 4 kontrolera što je prvi put viđeno na Nintendo-u 64. Džojped Dreamcasta je bio unikatnog oblika (kažemo "bio", jer ga je XBOX kasnije praktično prekopirao) i poseduje analogni i digitalni kontroler, taster start kao i 4 tastera na desnoj strani kontrolera (A, B, X, Y) odnosno dva na bokovima (L i R). Dizajn osnovnog kontrolera ipak nije bio najsretniji ali daleko od toga da je bio loš. Može se reći da je pogodan za gotovo sve vrste igara osim za borilačke arkade gde je snalaženje po opštoj oceni znatno teže. Memorijska kartica - VMU se postavlja na sam džojped i ima ugrađen mali LCD displej koji je aktivan za vreme igranja. Veličina memorije koju poseduju kartice je sasvim dovoljna a upis podataka je brz, višestruko bolji nego kod konzola starije generacije. Igre za Dreamcast su smeštene na GD diskovima (specijalna varijanta CD diskova) kapaciteta ukupno 1 GB kojim je Sega neuspešno pokušala da onemogući piratizovanje igara. Inače, specijalna verzija CD čitača je dvanaestobrzinac koji se u praksi pokazuje bolje nego ekvivalent na PC računaru tako da je brzina učitavanja igara sasvim prihvatljiva. Za grafiku Dreamcasta zadužen je pomenuti NEC-ov Power VR 2 čipset koji omogućava igranje u true color paleti (24 bita) i podržava sve napredne funkcije modernih akceleratora a Sega ga je takođe koristila za svoj NAOMI sistem prve generacije. Za zvuk je zadužena Yamahina 3D kartica sa 64 kanala koja podržava okružujući zvuk.

Kralj je mrtav, živeo kralj - najava kraja Saturna i rada na novoj konzoli objavljena u GamePro-u.
(click za high-res scan)
Dreamcast pored XBOX deluje prilično sitno (na slici su US verzije konzola)

Launch titles

tj. igre koje su se pojavile na startu prodaje konzole. Evo spiska za sva 3 najvažnija tržišta

Japan (4 igre): Godzilla Generations (General Entertainment), July (Sega), Pen Pen TriIcelon (Infogrames), Virtua Fighter 3tb (Sega).

Severna Amerika (18 naslova): Aerowings (Crave Entertainment), Air Force Delta (Konami), Blue Stinger (Activision), Cart - Flag to Flag (Sega), House of the Dead 2 (Sega), Hydro Thunder (Midway), Monaco Grand Prix 2 (UbiSoft), Mortal Kombat Gold (Midway), NFL 2K (Sega), NFL Blitz 2000 (Midway), Pen Pen TriIcelon (Infogrames), Powerstone (Capcom), Ready to Rumble (Midway), Sonic Adventure (Sega), Soul Calibur (Namco), TNN Motorsports Hardcore Heat (ASC Games), Tokyo Xtreme Racer (Crave Entertainment), Trickstyle (Criterion).

PAL Region - Evropa (12 naslova): Blue Stinger (Activision), Dynamite Cop (Sega), Expendable (Infogrames), Incoming (Interplay), Monaco Grand Prix 2 (UbiSoft), Powerstone (Capcom), Ready to Rumble (Midway), Sega Rally 2 (Sega), Sonic Adventure (Sega), Tokyo Highway Challenge (Crave), Trickstyle (Criterion), Virtua Fighter 3tb (Sega).
 

Ipak, istorija često pokazuje da sirova snaga nije dovoljna da bi jedna konzola uspela na tržištu već da je ipak najbitnija softverska podrška zbog koje je i Saturn ostao u senci Playstationa. Sega je odmah potpisala ugovore sa gigantima kakvi su Ubisoft, Capcom, Namco, Konami ali nije uspela da privoli EA i Square da učine isto (mada je ovo drugo iskreno govoreći bilo praktično nemoguće). Međutim, i pored sjajne startne prodaje, i pored izobilja kvalitetnih igara, Dreamcast je ubrzo počeo da doživljava Saturnovu sudbinu. Najprodavanija konzola u tom trenutku, Playstation je i dalje uspevao da se zadrži na ubedljivom prvom mestu ostavljajući samo mrvice Dreamcastu. Pojava piratskih diskova bio je još jedan veliki udarac za Segu, mada je teško proceniti koliko je to negativno uticalo na njenu reputaciju. Playstation je imao taj problem od starta, ali je Sony i pored toga beležio ogromne prihode. Lako je uočiti da su najveća prepreka DC-ju bili svi Segini projekti posle Sega Mega Drive 2 i fenomen zvani Playstation. Niko se nije obazirao na kvalitete koje je posedovala konzola, umesto toga mnogi su je nazivali običnim klonom Playstationa i čekali na Playstation 2 koji je bio dizan u nebesa još mnogo pre nego što se pojavio. Nikakve reklame i dobar izbor igara nisu to mogle da promene. Dreamcast je prva konzola na tržištu koja podržava igranje preko Interneta (mada je već bilo pokušaja sa Saturnom) ali nažalost, ne i modemsko igranje. Napravljen je solidan broj igara koje podržavaju ovu funkciju (4X4 Evolution, Quake III, 2KX serijal sportskih simulacija…) od kojih su se neke mogle igrati i protiv PC i Machintosh igrača. Kao i Saturn, i Dreamcast možete koristiti za surfovanje netom a za tako nešto je naravno najpogodnija tastatura koja se može opciono dokupiti. Drugo, za Dreamcast nije teško praviti programe (za gledanje DivX filmova ili slušanja MP3 muzike npr.), ili što je za nas najinteresantnije, emulatore konzola tako da za njega postoje emulatori Playstationa, SNES-a, NES-a i drugih popularnih sistema iz bliže prošlosti. Uz to, Sega je rešila da uradi i reizdanja nekih popularnih igara kao što su Quake, Dino Crisis, Resident Evil 3, Virtua Cop 1&2 što je svakako bio dobar potez.

Dreamcast je izuzetno pošteno odrađena konzola sa gomilom naprednih mogućnosti i velika je šteta što je doživela sudbinu Saturna (čak se prodavala slabije nego ova konzola nekada) jer to zaista nije zaslužila ni svojim performansama ni zaista izuzetno povoljnom cenom (poslednji primerci su čak koštali mizernih 49$). Poslednji proizvedeni DC isporučen je 23. Novembra 2001. godine u Severnu Ameriku a prema podacima od 31. marta 2002. konzola je prodata u ukupno 10 miliona primeraka (malo više od Saturna) dok je ukupan broj izdatih igara nešto veći od 400 (od toga 245 za Američko tržište) što predstavlja otprilike i konačnu cifru. Od 2002. nove igre se pojavljuju samo na Japanskom tržištu ali su prilično skromnog tiraža i retko izazivaju veću pažnju. Dreamcast ćemo pamtiti po tome što je to prva konzola koja je imala ugrađen modem, po prvoj igri za konzole koja se kontroliše glasom (Seaman), po prvoj online igri za konzole (NFL 2K1) kao i po prvom konzolnom online RPG-u (Phantasy Star Online).

(1) Sonic Adventure 2 najbolji 3D Sonic do sada, kasnije portovan na GameCube.
(2) Dead Or Alive 2 u vreme pojavljivanja grafički najlepša 3D borilačka igra, kasnije portovana na PS2.
(3) 4x4 Evolution - 4X4 Evo je posedovao fenomenalan multiplayer u kome su mogli uporedo da učestvuju igrači sa Dreamcasta, PC-ja i Macintosha.
(4) Crazy Taxi - jedna od najpopularnijih igara za Dreamcast.
 

Raj za borilačke igre
Ako je u nečemu Dreamcast bio neprikosnoven čak i kada se poredi sa Playstationom 2, GameCube-om i XBOX-om (ali i bilo kojom drugom igračkom platformom u istoriji) to je sigurno kvalitet i kvantitet borilačkih igara. Gotovo da je nemoguće nabrojati sva sjajna ostvarenja koja su za njega objavljena, ali red je da pomenemo njih nekoliko: Dead Or Alive 2, Soul Calibur (objavljen samo na ovoj konzoli), Marvel Vs Capcom 2, Capcom vs SNK, Capcom vs SNK 2, Street Fighter Alpha 3, Mortal Kombat Gold, The King Of Fighters 99 Evolution, The King Of Fighters 2000-2002, Garou: Mark Of The Wolves...

Izgubljenje igre...
Nažalost, nismo nigde uspeli da pronađemo kompletnu listu igara koje su bile najavljene za Dreamcast, a nisu se pojavile, ali je sigurno da je takvih bilo podosta. U prvom planu su pre svega bili Half-Life i nova igra iz Castlevania serijala, Castlevania Resurrection na koje stavljamo akcenat. Half-Life je bio potpuno završen i spreman za izlazak na tržište, ali se od toga odustalo u poslednjem trenutku, kada je Sega objavila da prestaje sa proizvodnjom konzole. Ova verzija ipak nije bila samo običan port – dodato je nekoliko nivoa a i grafika je bila poboljšana. Igra je kasnije konvertovana i objavljena na Playstationu 2 i PC-ju. (Full verziju Half-Life za DC je danas moguce lako pronaci u piratskim krugovima). Što se tiče Castlevanie ona je bila najavljena za premijeru Dreamcasta u Severnoj Americi, ali je zatim odlagana sve dok marta 2000. Konami nije objavio da obustavlja njen dalji razvoj, iako je već postojao playable demo. Po svojoj strukturi igra je bila mnogo bliža Castlevania-i za PS2 nego igrama za N64 - dakle bila je više akcioni nego istraživački naslov. Više o njoj moćićete da čitate u našem editorialu posvećenom Castlevanija serijalu.


Najava Half-Life-a za Dreamcast, objavljena u Američkom GamePro-u (click za high-res scan)


Sonya Belmont, jedan od junaka nikad objavljene Castlevania-e za DC.

 

Sega Dreamcast u našoj zemlji
Zbog svog prilično kratkog životnog veka i kasnije nesposobnosti domaćih nabavljača, Dreamcast nikada nije ostvario veliku popularnost na našem specifičnom "tržištu". Vodeći pirati su dodali Dreamcast i dodatke za njega u svoju ponudu još krajem 1999., ali su znatno veća cena i manji izbor igara od već odomaćenog Playstation-a uticali na to da se jako malo igrača tada opredeli za kupovinu ove konzole. Onih koji su se odlučili za taj korak je svakako bilo, o čemu svedoči i dobra piratska ponuda DC naslova kod nas. Piraterija je bila dosta laka (prosto kopiranje CD kopija i puštanje istih na konzoli sa boot diskom bez potrebe za ugradnjom mod-chip-a) i omogućila da se ni jedan naslov ne propusti.

Neke preostale igraonice, evoluirane iz 'sega klubova' u 'sony klubove' imale su i Dreamcast konzole neko vreme, mada su se njihovi vlasnici najčesće žalili na lako kvarenje konzola koje nisu bile izdržljive na prljanje lasera i pogrešno rukovanje kao prvi Playstation. Od igara najviše su se igrali Soul Calibur, Crazy Taxi i igre iz Sega Sports serije.

Kada je Dreamcast prestao da se proizvodi 2001., uz objavljivanje vesti da SEGA prestaje sa pravljenjem konzola uopšte, u svetu je cena Dreamcast-a pala na smešnih 49$. Prava je šteta što nije bilo snalažljivih pirata kod nas u to vreme da iskoriste tu priliku i da uvezu konzolu po toj novoj smanjenoj ceni i prodaju je zajedno sa tada već obimnom arhivom kvalitetnih igara. To je mogao da bude lep posao i način da se Dreamcast popularizuje kod nas, baš kao što je bio slucaj sa MegaDrive-om 2, koji je kod nas došao kada je prestajao da se proizvodi.

Nažalost, desila se sasvim suprotna stvar, pohlepni domaći pirati su nastavili da slepo drže cenu konzole kao sa dana njenog pojavljivanja, a domaća igračka štampa i mediji su svojim uobičajenim laičkim i bombastičnim načinom propratili vesti o "propasti Sege" i "Dreamcast-u kao promašaju" i učinili da svako okrene ledja konzoli još više i da se vrati Playstation-u i tada tek pristiglom Playstation-u 2, koji je bio posebno nedostupan još duže vreme zbog cene i veoma slabe piraterije.

Dreamcast je kao jeftina konzola, sa lakom piraterijom, velikim izborom igara i podrškom za razni interesantni software stvarno mogao da uspe u jednoj siromašnoj piratskoj zemlji kao što je naša, ali nije zbog toga što nije predstavljen na pravi način i nabavljan u pravo vreme kada je bio i najinteresantniji i najpristupačniji.



 Emulator/ download/ homepage  What's new  General info/ opis/ tutoriali
nullDC 1.0.3
DOWNLOAD
- VMU/VMS support added.
- Fog emulation added on nullPVR. (Note: This requires a shader model 2 video card for now)
- Experimental DSP emulation support added on nullAICA.
- Image reader can load real CDs now too.
- Added a (hidden) option to get rid of the console window since some people seem to hate it.
- Various bugs and problems fixed. More stuff became compatible. Less issues on already supported stuff.
 
Najnovija verzija emulatora je brža i kompatibilnija od prethodne, ali joj nedostaje podrška za džojpede, a pojedine igre koju su radile ranije više ne funkcionišu.
nullDC 1.0.0 Beta 1.6
DOWNLOAD
- Old chanka aica code restored
- Elsemi code moved to ElsemiAICA,replaced all chanka code with nullAICA parts & fixed the timing bugs.
- nullPVR requires sm2.0 or fallbacks Fixed Function
- Relaxed the debug check on invalid loops (fixes nullAICA crashes on DOA2LE, possibly elsewere too)
- nullExtDev no longer requires winpcap when not emulating anything :)
- Version changed to 1.0.0 beta 1.6
- PowerVR AA mode now works properly (omikron half screen problems, possibly others)
 
Da bi se emulator pokrenuo potreban je Direct X update, Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package (x86), Winpcap i DC bios.

Bios mora biti imenovan dc_boot.bin a flash dc_flash.bin, oba fajla moraju biti u Data folderu emulatora.

 
Chancast Alpha v0.25
DOWNLOAD
http://chanka.emulatronia.com
Pojavila se i nova verzija najboljeg Dreamcast emulatora popularnog Chancast-a. U verziji 0.25 ovaj emulator postaje ozbiljniji program jer je dodata podrška za full-screen, emulaciju Visual Memory Unit-a (Dreamcast-ova memoriska kartica sa ekranom) kao i vibracije. Videćemo kako će se dalje razvijati a do tada evo i kompletne liste novina:

- FullScreen and multiple resolution suppor
- CPU core bugs fixed
- VmsBrowser integration
- LCD CMU support
- LCD VMU emulation
- Rumble pack emulation
- Control and CD plugin support
- Windows 2000 compatibility (ASPI driver)
- Command line support to run home made binaries

 

Prvi objavljeni DC emulator koji pušta komercijalne igre.

 Fajl/ download  General info
Bios za Chankast
DOWNLOAD
Bios nepohodan za pokretanje igara u Chankast-u.
Daemon tools 3.29
DOWNLOAD
Chakast najbolje radi sa ovom verzijom Daemon tools-a, sa novijim možete imati problema.
 
Bin2boot
DOWNLOAD
Bin2boot je programčić koji omogućava da od kopija igara koje nisu butabilne napravite butabilan image fajl. Bin2boot radi samo sa bin i iso formatima te i rezultat je butabilni Image.cdi fajl.
 


Visual Memory Unit, VMU, omogućavao je i igranje mini igara.

 Linkovi

www.dcemulation.com Sajt na kome ćete pronaći sve što je vezano za emulatore i software pisan za Dreamcast, ali i informacije o PC emulatorima ove konzole.

www.dreamcast-lives.tk Ovo je sajt za koga autor kaže "da pokriva prošlost, sadašnjost i budućnost Dreamcasta i koji bi trebalo da vam pruži sve informacije o njemu". Poseduje dosta interesantnih tekstovima i redovno se ažurira, ali se oseća nedostatak sadržaja.

www.shinforce.com/dreamcast/index.htm velika baza DC opisa, slika i scan-ova igara.

Originalni textovi

Opisi 

Autorski textovi (Editoriali) 

ScreenFun

Interactive stuff

Site Search (powered by Google) 

Emulation Galaxy site sekcije

EmuGlx stuff 

Arhiva vesti 

Links (prijatelji i sl. )


www.digitalnisvettv.com
Va vodič kroz domaće IT trite


http://madfox.on.neobee.net
Prevodi igara na srpski by Mad Fox


www.anime-overdose.com
Anime titlovi na srpskom

www.bg-anime.com
Domaći anime forum/zajednica

www.trablmejker.com
Underground Online!

http://gw-adria.co.cc
Domaci Guild Wars portal
www.iss-world.net
Domaći fan sajt posvećen ISS/WE/PES
www.catacomb.co.yu
Igraonica Catacomb (Novi Sad)
www.gs.rs
Gamers Space
PC i konzole - Vesti, trejleri!

$sessin_time) { unlink($ip_file); $fh_ip = fopen($ip_file, "w+"); fclose ($fh_ip); rewind($fh_time); fwrite ($fh_time, $tim); } fclose ($fh_time); // Let's get the IP of the person viewing the page... $ip = $REMOTE_ADDR; // Check the "log_ip.txt" file for the IP; // if duplicate let's not write any changes (count or ip). $file=file($ip_file); foreach ($file as $key => $name) { if (rtrim($ip) == rtrim($name)) { // Flag so we will not do anything later $duplicate_ip=true; } } // If they have not already been here, if (!($duplicate_ip)) { $fh_ip = fopen ($ip_file, "a"); // append their IP to the "log_ip.txt" file fwrite ($fh_ip, "\n".$ip); fclose ($fh_ip); } // Count these NEW people viewing the page... $fh_count = @fopen ($count_file, "r+"); $myCounter = (int)fgets($fh_count,10000); // Again, if they have already been here we do // not want to count them. We only want a // "unique visitor" count. if (!($duplicate_ip)) { ++$myCounter; rewind($fh_count); fwrite ($fh_count, $myCounter); } fclose ($fh_count); // Print out the number of times page has been viewed. // This is the only output returned by this script echo "
\n"; if ($myCounter >= 3999990 and $myCounter < 3999999) { if ($myCounter % 2 == 0) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } } elseif ($myCounter == 3999999 or $myCounter == 4000001) { echo "$myCounter "; } elseif ($myCounter > 4000001 and $myCounter <= 4000010) { if ($myCounter % 2 == 0) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } } elseif ($myCounter == 4000000) { $fh_win = @fopen ($winfo_file, "r+"); fwrite ($fh_win, $myCounter); fwrite ($fh_win, ""); fwrite ($fh_win, $ip); fwrite ($fh_win, ""); fwrite ($fh_win, $tim); fclose ($fh_win); echo "$myCounter!V! "; } elseif ($myCounter >= 3999980 and $myCounter <= 4000020) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } echo "
"; ?>
All your rights are belong to us.
Emulation Galaxy®™ 1999 - 2008