Za početnike

What's new
Emulation FAQ
Emulacija novih konzola
Kako ocenjujemo igre?
Editorial: Žrtve Piraterije
Postavite pitanje na forumu

 
 5 poslednjih tema sa emuforuma

 

System sekcije (informacije i emulatori)

 Arcade
 Console
 Pocket
 Comp

Other emu sections

 Console emu

 Misc.

Ostale sekcije

Shop gaming stuff at Play-Asia.com

Search Play-Asia.com
 

Play-Asia.com - Buy Video Games for Consoles and PC - From Japan, Korea and other Regions!

Play-Asia.com
Buy Video Games for Consoles and PC - From Japan, Korea and other Regions!

Twitter updates

Twitter Updates

Follow us on Twitter

Console

Sega Mega Drive 2  (Genesis)


Svega dve godine nakon predstavljanja Master Systema, Sega pušta u prodaju svoju novu viziju moderne konzole, što praktično nikoga nije začudilo. Naime, neosporno je da je Sega Master System postigao veliku popularnost u Evropi i delovima Južne Amerike (u Brazilu posebno) gde je bio čak i znatno prodavaniji od NES-a, ali na tržištu Severne Amerike, a posebno matičnog Japana nikada nije uspeo da se probije, jer je tamo Nintendova konzola bila neprikosnovena. Sve je to bilo premalo za Segine ambicije jer je ova kompanija već u to vreme stekla izuzetnu reputaciju među igračima zahvaljući velikom broju kvalitetnih akcionih igara za automate. Za to je najviše bio zaslužan System 16 koji je bio izuzetno popularan, nudivši kvalitet grafike i zvuka koji dugo niko nije mogao da dostigne. A trošiti reči na legendarne hitove kao što su Outrun, Hang-On, Super Hang-On, Shinobi...zaista nije potrebno. Zbog toga, odlučeno je da se napravi konzola zasnovana upravo na ovoj tehnologiji kao i još nekoliko automata koji će koristiti sličan hardver, a sve radi što lakšeg međusobnog portovanja igara. Nakon određivanja tehničkih specifikacija, ostalo je još samo da se reši pitanje imena sistema. Segini rukovodioci su se odlučili za "Mega Drive" gde "Mega" označava termin kojim je Sega i ranije nazivala sve igre koje su bile tehnički kvalitetnije od drugih a »Drive« je reč koja simbolizuje brzinu i moć. Nažalost, Sega Of America nije mogla da koristi to isto ime koje je već bilo trademark jedne druge kompanije pa se odlučila za termin "Genesis" koje ima značenje "na početku". Pod ovim se podrazumevalo da Sega započinje eru next-generation konzola.


Sega Mega Drive 2 je najpoznatija, tj. najprodavanija verzija konzole za koju i nas vezuju najlepša sećanja


Najboljih 10 igara za MD2

  • Sonic 2
  • Phantasy Star 4
  • Streets Of Rage 2
  • Castlevania: Bloodlines
  • Comix Zone
  • Quack Shot
  • Phantasy Star II
  • Shining Force II
  • Gunstar Heroes
  • Vectorman

Lista najboljih 10 igara ne predstavlja TOP10 listu vec 10 igara koje vredi probati na sistemu.

I tako, 29.oktobra 1988. u Japanu Sega predstavlja svoj Mega Drive uz koji su bile ponuđene 4 igre - Super Thunderblade, Alex Kidd And The Enchanted Castle, Altered Beast i Space Harrier 2. Taktika se ovaj put promenila tako da Sega više nije čekala potez svog velikog rivala Nintenda ili bilo kog drugog konkurenta, već je odlučila da prva pridobije igrače na svoju stranu. Međutim, početak nije bio slavan. Iako je konzola bila tehnički daleko superiornija i od NES-a i od PC Engine-a, prodaja u matičnoj zemlji je bila veoma slaba. 14 avgusta 1989. konzola je konačno predstavljena i u Severnoj Americi gde je u početku prodavana za 190$. Za razliku od Japana, ovde je postignut ogroman uspeh. Američki igrači znali su mnogo više da cene očiglednu tehničku superiornost sistema i sjajnu ponudu akcionih i sportskih igara. Na kraju, 30. novembra 1990. konzola je bila predstavljena u Evropi i to kao nova, poboljšana verzija originalnog sistema, pod imenom Sega Mega Drive 2. S obzirom da je ovo i najpoznatiji i najpopularniji naziv konzole kod nas ali i šire, njega ćemo koristiti u daljem tekstu, kao što ga koristimo i na čitavom sajtu.


Prva varijanta Sega Genesisa, identična originalnom japanskom Mega Drive-u
 

Prve godine su za SMD2 bile veoma teške, jer je 8-bitni NES bio na vrhuncu slave, a Sega je pokušavala da povrati poverenje igrača u sopstvene proizvode. Ovoga puta su sklopljeni ugovori sa velikim brojem najpoznatijih softverskih kompanija kojim su se one obavezale da izrađuju igre za SMD2, kako bi se izbegao problem sa ponudom naslova koji je uništio Master System. I polako, stvari su krenule na bolje. Agresivna reklama i pre svega kvalitetan izbor igara definitivno su napravili mesta za Sega Mega Drive 2 u Severnoj i Južnoj Americi ali i u Evropi, gde će konzola vladati bez prave konkurencije više od pola decenije. U matičnom Japanu stvari su stojale drugačije. Sega nije pravila konzolu prilagođenu za RPG igre kao što je to učinio Nintendo, ali mlak prijem na ovom tržištu nimalo nije mogao da poljulja svetsku popularnost koju je konzola postigla. Predstavljanje Sonica, zvanične maskote kompanije i objavljivanje nekoliko igara sa njim u glavnoj ulozi (od kojih je Sonic 2 postigao najveći uspeh) doneli su dodatnu popularnost Segi, a naslovi u kojima je plavi jež imao glavnu ulogu su se objavljivali u milionskim tiražima. Upravo zahvaljujući njemu, Sega Mega Drive 2 je od starta bio potpuno ravnopravan rival Super Nintendo-u koji se u međuvremenu pojavio. Svaka od ovih konzola je imala svoju jaku stranu - SNES sjajnu ponudu RPG igara, a SMD2 sportskih i akcionih ostvarenja. Pojavom neverovatno popularnog Mortal Kombata Sega je dobila još više pristalica, jer njena verzija igre nije bila cenzurisana, za razliku od one na SNES-u kojoj nije pomogla ni činjenica da je izgledala znatno bolje. Kada je Nintendo shvatio koliko je pogrešio, bilo je već prilično kasno. Naknadno objavljivanje nasilne varijante igre nije mnogo toga promenilo, tako da je zabeleženo da je na SMD2 Mortal Kombat ostvario 4 puta veću prodaju. Ono što je već tada definitivno bilo jasno jeste da SNES ne može da se nametne kao što je to učinio NES. I u narednim godinama Sega Mega Drive 2 se držao odlično, a do pada njegove popularnosti dolazi tek kada je Sega napustila ovu platformu 1996. i posvetila se Saturnu. Podrška ostalih proizvođača ipak nije jenjavala, tako da su se igre za ovu konzolu pravile sve do kraja 1998. godine.

Sonic 2, Castlevania New Generation, Landstalker, Boogerman, Sonic 3D Blast, Dragon Ball Z, Comix Zone

Neobjavljene igre

Neobjavljene igre za Sega Mega CD: Akira, Captain Commando, Dragon's Lair 2, Indiana Jones And The Fate Of Atlantis, Myst, Power Drift, Rise Of The Robots, Wing Nuts.

Neobjavljene igre za Sega Mega 32X: Alien Trilogy, Alien Vs Predator, Alone In The Dark, Batman Forever, Castlevania, Comix Zone, Daytona USA, Descent, Ecco The Dolphin, Judge Dreed, NBA Action '96, Rayman, Firestorm: Thunderhawk 2.
 

Što se tiče hardvera, Sega Mega Drive 2 je bio mnogo moćniji od tada aktuelnog NEC-ovog PC Engine-a i NES-a ali je logično, zaostajao za čitave dve godine mlađim SNES-om. Ograničenja u odnosu na njega ogledaju se pre svega u mogućnosti prikazivanja samo do 64 boje na ekranu (SNES je mogao 256) i mnogo lošijem zvuku. Stvar je još više došla do izražaja kada je Nintendo počeo da ugrađuje specijalne grafičke čipove u kertridže sa pojedinim igrama (recimo Donkey Kong serijal) koji su omogućavali neverovatno kvalitetnu grafiku. Ipak, nekim čudom mnoge igre paralelno rađene za obe konzole bolje izgledaju na SMD2, pre svega EA Sportsovi serijali, a ne treba zaboraviti i postojanje tehničkih remek dela kakav je Vectorman, jedna od grafički najimpresivnijih 16-tobitnih igara.


Velika prednost Sege bio je džojped i to pre svega verzija sa 6 tastera koja je dolazila uz drugu verziju konzole. Za razliku od SNES-a on je bio savršeno pogodan za igre svih žanrova i do dan danas važi za jedan od najbolje dizajniranih igračkih kontrolera.


Sega Genesis 3, poslednja evolucija konzole objavljena tokom 1998. u Severnoj Americi

Teško je zapravo reći ko je pobedio u 16-tobitnom ratu, Sega ili Nintendo. U Japanu, Sega Mega Drive 2 nije imao šta da traži ali je zato u Evropi prosto pregazio SNES dok je u SAD-u tržište je bilo podeljeno na dva ravnopravna dela. Konačni podaci o prodaji variraju i govore u korist obe konzole, ali je po našem mišljenju Sega ta koja je trijumfovala. Razlog je jednostavan - Sega Master System nije uspevao da pokrije ni 10% tržišta a SMD2 je sigurno došao barem do cifre od 50%, što složićete se, predstavlja ogroman napredak. Nintendo je izgubio monopol, poverenje velikog dela igrača i proizvođača igara (za SNES je izdato manje igara!) konačno shvativši da više nije nedodirljiv. Upravo zbog toga značaj Sega Mega Drive 2 je veći. To je zaista jedna od najboljih igračkih platformi u istoriji i proizvod na koji će Sega uvek biti sa razlogom ponosna.

Sega Mega CD
Iako je tehnički reč samo o nadogradnji Sega Mega Drive 2 sistema, može se reći da je Sega Mega CD posebna konzola, razvijana u tajnosti da bi bila konkurent PC Engine CD-u (ili TurboGrafx-16 CD-u ako više volite) koji mu, ispostavilo se na kraju, nije bio dostojan rival. Prva verzija konzole pojavila se u Japanu 1991. i u startu su za nju objavljene sledeće igre: Earnest Evans, Woodstock Funky Horror Rock Band, Detonator Organ kao i par drugih. Od početka sistem je postao hit u matičnoj zemlji zbog obilja kvalitetnih RPG-ova (čiji je nedostatak bio osnovni razlog tragično loše prodaje Sega Mega Drive 2 sistema na ovom tržištu) ali i samih prednosti CD-a kao medijuma koji omogućava prave animacije i CD zvuk, što je početkom devedesetih zaista bio razlog za oduševljenje. Sledeće godine konzola se pojavila i u Severnoj Americi gde se prodavala za 299$ pod imenom Sega CD. Ukupno 7 igara bilo je ponuđeno na startu i to Cobra Command, Night Trap, Black Hole Assault, Sewer Shark, Chuck Rock, INXS Make Your Own Music Video i Marky Mark Make Your Own Music Video. Softverska podrška je opet bila veoma dobra tako da su najveća imena poput Electronic Artsa, Sonyja, Konamija i drugih radile igre za ovu platformu. Sam potencijal sistema uslovio je njegovu fantastičnu prodaju u startu, tako da je prvih 50,000 prodato za svega 3 nedelje.


Evropski Mega Drive 2 i Mega CD 2

Blago redizajnirani model kršten kao Sega CD 1.5 počeo je da se prodaje iste godine kao zamena za originalni model konzole, a jedina bitna izmena bila je što je Sony proizvodio CD drajv. 1994. Sega objavljuje novi, manji model Sega Mega CD II (u isto vreme kada i Sega Mega Drive 2) za koji CD drive ovaj put proizvodi JVC, jer se Sony u potpunosti posvetio Playstationu koji se pojavio krajem te godine. Već na leto pojavljuje se i CDX (sa cenom od 399$) koji integriše Sega Mega Drive 2 i Sega Mega CD u jednu celinu i ima veličinu prenosivog CD playera. Bez obzira što je ovaj model bio izuzetno malih dimenzija i lako prenosiv, i dalje je zahtevao televizor ili monitor da bi ste mogli da igrate igre na njemu. Sa druge strane, CDX je imao jednu fantastičnu osobinu, a to je da služi i kao prenosivi CD player na obične baterije. Nažalost, CDX je posedovao i određene nekompatibilnosti sa pojedinim hardverskim dodacima za Sega Mega CD i Sega Mega Drive 2, a nekoliko Sega Mega CD igara nije uopšte radilo npr. Jurassic Park, Radical Rex, Terminator i Who Shot Johnny Rock? Uređaj se prodavao svega 6 meseci i po rečima Sege bio je to samo eksperiment, a ne proizvod koji je trebalo da bude šire prihvaćen. Što se tiče samog hardvera, SMCD je bio tek za nijansu bolji od SMD2. Jedine novine bile su dodavanje 10 novih zvučnih kanala i efekat nazvan »sprite enhancement« koji je bio odgovor na SNES-ov Model 7. Boljka SMD2 (mali broj boja na ekranu) nije rešena jer bi prema proračunima to stvorilo dodatne troškove od oko 50$ po primerku.


CDX je imao sjajan potencijal, ali se Sega nikada nije ni trudila da ga iskoristi

4 godine posle inicijalnog predstavljanja (tačnije decembra 1995.), Sega je odlučila da prekine njegovu proizvodnju kako bi se u potpunosti koncentrisala na Saturn. Bio je to definitivno ishitren korak, baš kao i istovremeno napuštanje Sega Mega Drive 2 platforme, naročito kada se ima u vidu koliko je Saturn bio neuspešan. Može se slobodno reći i da je Sega Mega CD postigao veliki uspeh o čemu svedoči i njegov tiraž koji je prešao 6 miliona komada, uz podatak da je sistem odlično prodavan na sva 3 velika tržišta. To je više nego izuzetno za jednu nadogradnju, tj. prelazni sistem relativno kratkog životnog veka i prilično visoke cene.
 

Sega Mega 32X
Sega Mega 32X je zamišljen kao hardverska nadogradnja za Sega Mega Drive 2 namenjena pre svega evropskom i severnoameričkom tržištu, s obzirom da je procenjeno da za njega neće biti mesta u Japanu kada se tamo pojavi Saturn. Zvanično predstavljenje sistema usledilo je na manifestaciji "Sega Gamer's Day" 2.juna 1994. u San Francisku. Sega je tada prikazala demoe nekoliko igara kao što su Doom, Star Wars Arcade, Ecco The Dolphin, Super Motocross, Virtua Racing Deluxe, Super After Burner i Fahrenheit. Početak prodaje bio je zakazan za 8.novembar iste godine po startnoj ceni od 159,99$ a uz sistem se nije dobijala nikakva igra jer nijedna nije bila ni objavljena! Nekoliko dana kasnije Sega je izbacila Doom, Star Wars Arcade i Virtua Racing Deluxe a uskoro su se pojavili i Cosmic Carnage i Metal Head. Evropska premijera konzole koja je ovde nazvana Sega Mega 32X (američki naziv je Sega Genesis 32X) usledila je par meseci kasnije, baš kao i u Japanu gde se ipak pojavila, i to kao Super 32X. Interesantno, sistem je izgledao identično u sve 3 varijante. U prvih par meseci prodaja konzole je išla odlično, ali je onda počela naglo da posustaje - ljudi nisu bili spremni da izdvajaju novac za ovaj sistem kada je Saturn već bio na pomolu. Nije vredelo ni što su iz Sege dolazile potvrde da 32X neće ostati bez softverske podrške još nekoliko godina. Ono što je neminovno usledilo bilo je obaranje cene sistema da bi se povećala njegova prodaja, ali to nije dalo očekivane rezultate. Čak ni neke zaista dobre igre kao što su Mortal Kombat II, Virtua Fighter ili Virtua Racing Deluxe nisu mogle da nadomeste očajan tajming pa je sistem zvanično napušten već 1996. Poslednja izdata igra bila je Spiderman: Web Of Fire objavljena na proleće te godine. Konačan bilans prodaje nije poznat ali je verovatno između 1-2 miliona a broj objavljenih igara bio je 36, od kojih se 28 pojavilo i u Evropi, dve od toga kao ekskluziva za ovo tržište.


Originalno pakovanje američke varijante Sega Mega 32X-a

Osnovni cilj izdavanja ove konzole bio je da se na neki način parira čipovima koje je Nintendo ugrađivao u svoje SNES igre a koji su mu omogućavali fantastičnu grafiku (pogledajte samo Donkey Kong Country serijal) pa se zbog toga hardveru posvetila velika pažnja za razliku od Sega Mega CD sistema koji nije doneo gotovo ništa. Najveći dragulj ove prave 32-bitne mašine je sigurno fantastični procesor (u stvari, 2 procesora) koji radi na čak 23mhz (3 puta brži od originalnog na SMD2) i podrška za 15-tobitnu paletu boja (32768) što je omogućilo savršeno konvertovanje igara sa automata na nju. Poređenja radi, Sega Mega Drive 2 i Sega Mega CD bili su ograničeni na 64, SNES na 256 a NeoGeo na 4096 boja. Zvučni čip je dobio 2 dodatna kanala koja su umnogome poboljšala kvalitet zvuka koji je sada bio sasvim prihvatljiv, ali i dalje lošiji od onog na SNES-u, što je svakako bilo neprijatno iznenađenje.


Knuckles Chaotix jedina igra iz Sonic serijala koja je izasla za 32X nazalost po kvalitetu bila je daleko iza ostalih Sonic izdanja i sa Mega Drive-a 2, glavni razlog bio je prebrzo izdavanje igre


Sega Mega 32X bio je sjajna platforma za konverziju igara sa MODEL 1 automata. Na slici je odlični Virtua Racing Deluxe

Kada se sve uzme u obzir, Sega Mega 32X sam po sebi nije bio loš sistem, ali je bilo potpuno nerazumno predstaviti ga praktično par meseci pre objavljivanja pravih 32-bitnih konzola sledeće generacije kao što su Saturn ili Playstation i prodavati ga po prilično visokoj ceni. Krajni efekat je bio jako negativan - Sega je izgubila mnogo na svojoj reputaciji, što je kao logičnu posledicu imalo velike neuspehe sa Saturnom i Dreamcastom.
 

Sega Nomad
Pokušavajući da što više iskoristi uspeh svog Mega Drive 2 sistema, Sega 1994. objavljuje portabl verziju konzole kojoj daje naziv Nomad. U odnosu na kućnu varijantu sistema, Nomadu su nedostajale neke mogućnosti ali je bez obzira na to kompatibilnost sa igrama bila gotovo 100%. Nažalost, kao i mnogi drugi projekti Sege iz tog vremena (Sega 32X, Sega CDX...) ni Nomad nije dugo boravio na tržištu, i samim tim nije bio u prilici da postigne veći uspeh.


 

Sonic
Sega Mega Drive 2 je lansirao Sonica, i danas važeću Seginu maskotu, koji je umnogome poboljšao popularnost sistema. Prva Segina maskota bio je Alex Kidd koji je imao nekoliko sjajnih igara za Master System, ali je ipak zaključeno da je potrebno kreirati novu maskota jer Alex nije bio ni izbliza popularan kao Mario. Sega je zatim organizovala interni konkurs za novu maskotu a prijavljeno je oko 100 radova od kojih su izabrana 4 najbolja. Jedan je bio američki vuk, drugi buldog, treći debeljko (kasnije prekrojen u Dr. Robotnica) a četvrti plavi jež koga je kreirao Maoto Oshima, po njegovim rečima kao kombinaciju Mikija Mausa i mačka Feliksa. Prva Sonic igra pojavila se već 1991. i postigla je ogroman uspeh baš kao i većina kasnijih nastavaka za ovu i druge platforme koji se i danas uspešno objavljuju.

32X Neptune sistem
Posle objavljivanja Sega Mega 32X (čiji je kodni naziv bio Mars) bilo je planirano izdavanje sistema pod imenom Neptune koji je trebao da bude hibrid Sega Mega Drive i Sega Mega 32X konzole, a sve zbog toga što je sam 32X bio veoma skup. Pojava Sega Saturna 1995. bitno je uticala na to da se Neptune nikada ne pojavi.


Prototip Sega Neptune-a, koji je trebalo da integriše SMD2 i SM32X u jedan sistem. Nikada se nije pojavio u prodaji

 

 

Sega Mega Drive 2 u našoj zemlji
Sticajem nesrećnih okolnosti a pre svega sankcija i činjenice da je na ovim prostorima igranje na konzolama bilo gotovo nepoznat pojam, Sega Mega Drive 2 je kod nas stigao tek sredinom devedesetih, dok je bio na vrhuncu svoje popularnosti. Zahvaljujući agresivnoj reklami ali i svojim neospornim kvalitetetima konzola je ubrzo osvojila igrače i ušunjala se u mnoge domove. Igraonice u kojima ste mogli da odigrate mnogobrojne naslove počele su da niču širom zemlje, a samim tim konzola je dobila prostor u domaćim časopisima posvećenim igrama, čak i u Svetu Kompjutera što danas deluje praktično nezamislivo. Dodatnu popularnost SMD2 je dobio kroz tv-show kviz "Sega klinci" koji se dosta dugo prikazivao na Pinku, ubedljivo najgledanijoj domaćoj televiziji. Iako su mnoge igre stekle kultni status, titulu neprikosnovenog kralja sigurno je držao Mortal Kombat II koji je godinama bio jedna od najigranijih igara.

Sega Mega CD + Sega Mega 32X igre
Posle pojave Sega Mega 32X sistema, izbačeno je i nekoliko igara na CD-u pisanih za njega. Dobro je poznato da je 32X kao jedini medijum koristo kertridže ali je u kombinaciji sa Sega Mega CD-om to bilo moguće. Igre koje su objavljene bile su prerađevine sa Sega Mega CD sistema sa poboljšanom grafikom i bilo ih je ukupno 6, od kojih je verovatno najkvalitetnija Night Trap koja ne samo što izgleda bolje nego je i necenzurisana, za razliku od originalne Sega Mega CD varijante. Neke od planiranih naslova kao što su Primal Rage CD, Wirehead CD ili Surgical Strike CD nikada nisu objavljeni.


Night Trap, jedna od svega 6 igara pisanih tako da koriste mogućnosti i Sega Mega CD-a i Sega Mega 32X-a


 Emulator/ download/ homepage  What's new  General info/ opis/ tutoriali
Fusion 3.6
DOWNLOAD
Posle čitave dve godine, pravo niotkud, pojavila se nova verzija najboljeg Sega Master System/Game Gear/Sega Mega Drive 2/Sega CD/Sega 32X/Sega CD32X emulatora. Treba li reći, autor je u međuvremenu uradio mnogo toga, o čemu možete čitatu u History.txt koji dolazi u paketu sa programom. Iz njega, mi bismo izdvojili sledeće:
 
- Rewrote controller code, should fix problems with some USB controllers.
- Added SegaCD SaveStates that actually, you know, work.
- Added support for all unlicensed Genesis games that I know of.
- Removed 11025Hz option. It was causing me problems, doesn't work well on most newish hardware, and sucked anyway.
- Added "Nearest Multiple" option to the Video Menu. The various Aspect modes do what they have always done when this option is enabled, but now when it is disabled, they will allow non-multiple stretching while still keeping the aspect ratio correct.
- Added AVI Logging using custom Kega Game Video 1 lossless codec. This is needed because logging RAW video causes poor performance even on highend machines, and using any of the available codecs either doesn't compress well enough to fix that, or does compress well enough, but can't keep up with 60fps, so you get poor performance either way. The codec is able to use hints from the emulator to aid in compression, allowing pretty good compression while taking very little CPU time. The codec to allow you to play back and convert the files is included in the archive, and can be installed via right clicking on the INI file and telling the OS to continue with the install. Tested on XP and Vista64, should work fine on 9x and Vista32.
- Kega Fusion now runs beautifully under Vista.
 
Ovo je naslednik KGena i Kega-e, nekada vrhunskih emulatora SMD2 sistema. Fusion karakteriše jednostavnost upotrebe, fantastična kompatibilnost i mnogo bolja podrška za Sega Mega 32X naslove nego u Gensu. Takođe, podržano je i svih 6 Sega Mega 32X CD naslova (igre koje zahtevaju i 32X i Sega Mega CD da bi radile).
Gens 2.12b
DOWNLOAD
http://gens.consolemul.com
Posle zaista MNOGO vremena pred nama je nova verzija nekada najkvalitetnijeg emulatora Sega Mega Drive 2/Sega Mega CD/Sega Mega 32X sistema. Spisak novina je nažalost prilično kratak i odnosi se pre svega na ispravke bagove i dodatnu optimizaciju, ali u ovom trenutku je ipak najbitnije da ceo projekat nije stao.
 

Iako se nova verzija nije pojavila jako dugo, Gens je uz Fusion i dalje najbolji emulator Sega Mega Drive 2/Sega Mega CD sistema. Njegovi najveći kvaliteti jesu brzina i jednostavnost a jedina objektivna mana nedorađenost 32X emulacije i nedostatak podrške za igre koje zahtevaju zajednički rad 32X i Sega Mega CD.
 


 Fajl/ download  General info
 Verdana's Gens Serbian translation
DOWNLOAD
Srpski prevod Gensa (u zip-u se nalaze upustva za instaliranje)


Mega mouse je imao vrlo slabu softversku podršku, baš kao i miš za SNES

 Linkovi

www.angelfire.com/nm2/dd/index2.html - jedini sajt koji će vam ikada trebati za informisanje o Sega Mega 32X sistemu. Sadrži apsolutno sve - slike igara, opise, slike sistema i još jednu fantastičnu stvar - scanove opise Mega 32X igara iz američkih časopisa GamePro i Game Players. Sajt je sadržao i ROM-ove svih 32X igara, ali ovi linkovi više ne rade. Njih možete pronaći na novoj lokaciji prezentaciji http://32x.mxd3.com (potrebna je registracija) ali nju preporučujumo samo za to, jer ostatak sadržaja i dalje nije prebačen sa stare lokacije.

www.segacduniverse.cjb.net - odličan fan site posvećen isključivo Sega Mega CD sistemu. Sadrži informacije o ovoj konzoli, opise većeg broja igara ali i još dosta interesantnog sadržaja, poput skeniranih reklama iz časopisa.

Originalni textovi

Opisi 

Autorski textovi (Editoriali) 

ScreenFun

Interactive stuff

Site Search (powered by Google) 

Emulation Galaxy site sekcije

EmuGlx stuff 

Arhiva vesti 

Links (prijatelji i sl. )


www.digitalnisvettv.com
Va vodič kroz domaće IT trite


http://madfox.on.neobee.net
Prevodi igara na srpski by Mad Fox


www.anime-overdose.com
Anime titlovi na srpskom

www.bg-anime.com
Domaći anime forum/zajednica

www.trablmejker.com
Underground Online!

http://gw-adria.co.cc
Domaci Guild Wars portal
www.iss-world.net
Domaći fan sajt posvećen ISS/WE/PES
www.catacomb.co.yu
Igraonica Catacomb (Novi Sad)
www.gs.rs
Gamers Space
PC i konzole - Vesti, trejleri!

$sessin_time) { unlink($ip_file); $fh_ip = fopen($ip_file, "w+"); fclose ($fh_ip); rewind($fh_time); fwrite ($fh_time, $tim); } fclose ($fh_time); // Let's get the IP of the person viewing the page... $ip = $REMOTE_ADDR; // Check the "log_ip.txt" file for the IP; // if duplicate let's not write any changes (count or ip). $file=file($ip_file); foreach ($file as $key => $name) { if (rtrim($ip) == rtrim($name)) { // Flag so we will not do anything later $duplicate_ip=true; } } // If they have not already been here, if (!($duplicate_ip)) { $fh_ip = fopen ($ip_file, "a"); // append their IP to the "log_ip.txt" file fwrite ($fh_ip, "\n".$ip); fclose ($fh_ip); } // Count these NEW people viewing the page... $fh_count = @fopen ($count_file, "r+"); $myCounter = (int)fgets($fh_count,10000); // Again, if they have already been here we do // not want to count them. We only want a // "unique visitor" count. if (!($duplicate_ip)) { ++$myCounter; rewind($fh_count); fwrite ($fh_count, $myCounter); } fclose ($fh_count); // Print out the number of times page has been viewed. // This is the only output returned by this script echo "
\n"; if ($myCounter >= 3999990 and $myCounter < 3999999) { if ($myCounter % 2 == 0) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } } elseif ($myCounter == 3999999 or $myCounter == 4000001) { echo "$myCounter "; } elseif ($myCounter > 4000001 and $myCounter <= 4000010) { if ($myCounter % 2 == 0) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } } elseif ($myCounter == 4000000) { $fh_win = @fopen ($winfo_file, "r+"); fwrite ($fh_win, $myCounter); fwrite ($fh_win, ""); fwrite ($fh_win, $ip); fwrite ($fh_win, ""); fwrite ($fh_win, $tim); fclose ($fh_win); echo "$myCounter!V! "; } elseif ($myCounter >= 3999980 and $myCounter <= 4000020) { echo "$myCounter "; } else { echo "$myCounter "; } echo "
"; ?>
All your rights are belong to us.
Emulation Galaxy®™ 1999 - 2008