Nekako smo već navikli da sa vremena na vreme dobijemo novu LEGO igru od TT studija. Kratka ili malo potuža razbibriga svima lepo dođe, pogotovo ako prati određene filmove ili junake koje svi mi jako volimo. Retko kada se desi da nam uleti nova LEGO igra koja nije zabavna, kvalitetno odrađena i tako dalje, bolje rečeno, verujemo da se to nikada nije desilo. U svakoj LEGO igri imamo neke određene propuste, ali nigde ništa kritično loše što bi moglo da utiče na naše uživanje, a možda ih i zbog toga voimo toliko.

Pre nekoliko nedelja nam je došao novi LEGO film, jednostavnog naziva, LEGO Movie: The Second Part, nastavak odličnog filma od pre nekoliko godina, a kako to obično biva, sa filmom nam je stigla i nova LEGO igra! Kao uvek i do sada, igra direktno prati radnju filma, tako da ukoliko igrate igru a planirate da gledate film, možda će vam uživanje biti malo umanjeno. LEGO Movie 2 Video Game ipak nije po kvalitetu kao dosadašnje LEGO igre. Da, verovatno većina će sada pomisliti, kako je to moguće, iskreno, ni nama nije jasno, ali hajmo ispočetka.

Kao što smo već napomenuli, priča prati radnju filma, bolje rečeno, jako usko su povezane u apsolutno svakom smislu. Naši junaci treba da se odbrane od nove opasnosti, LEGO Duplo stvorenja koja napadaju iz drugog univerzuma! Na vama je da spasite naš svet od uništenja ovih okrutnih, velikih čudovišta koji su stvoreni od čudnih i nesrazmernih kockica. Priča je na prvu ruku sjajna, samo je problem što je jako loše interpretirana u samoj igri. Bolje rečeno, ne tako retko, naracija ima problema da prati tempo igre, time se u trenucima priča raspada. Možda je problem u tome što je ovo ustvari open world igra sa nekoliko svetova u kojima možete igrati, a priča ima poprilično linearnu putanju koju igra često loše prati.

Sada ćemo se prebaciti na dobre i proverene stvari. Kada kažemo ”proverene” mislimo baš na to, jer je gameplay mehanika identična kao u prethodnim igrama. Kretanje likova, smisao mehanike i razvijanja vaših junaka i priče se ponovo svodi na isto. Od kada je TT Games odlučio da pravi LEGO igre, u nekom ludom trenutku su došli do ove ”savršene” formule i nikako da je ne promene. Možda posle toliko godina, ovo postaje problem, ali moramo priznati, i dalje je sve zabavno. Igra vas polako uvlači u LEGO svet ubacujući nove mogućnosti i davajuči vam više stvari kojima se možete igrati. Svetovi su puni zagonetka i slagalica koje možete rešiti, a kada igra prestane da vas vuče za rukav, onda polako vidite da te ”jednostavne” zagonetke ustvari nisu baš toliko naivne. U tome je draž LEGO igara, pogotovo kada igrate sa nekim članom porodice, devojkom, dečkom ili prijateljima.

Tu dolazimo do drugog problema. Iako je poznato da TT Games stvara odlične svetove u svojim LEGO igrama, ovde su malo posustali. Svi svetovi izgledaju ogromno ali jako pusto. Praktično nedostaju detalji na koje smo navikli. Nije kao da nemamo dovoljno stvari koje možemo raditi na određenoj mapi, ali ona izgleda praktično kao pustara. Ima segmenata i delova gde na mapi apsolutno nema ništa, ni na horizontu ni oko vas, pa je onda potrebno da dođete do izazova ukoliko želite malo zabave.

To i ne bi bio neki problem da se ne dešava na svim svetovima na kojima smo igrali. Na početku smo pomislili da igri treba da se malo zahukta kako bi dobili onaj osećaj kada smo preplavljeni sadržajem, dobrom naracijom, sjajnim trenucima iz omiljenih filmova koje LEGO igre obrađuju, ali ovde se to nikada nije desilo. Jedina stvar koja se sigurno desila je naše uzaludno, strpljivo čekanje da zabava dođe do nas, ili je mi pronađemo u igri.

TT Games je malo posustao sa ovom igrom, a to se vidi i sa tehničke strane. Od početka ovog naslova pa sve do kraja, tehnički problemi su prisutni, nebitno da li se igrate na Xboxu, PS4 ili Switch konzoli. Svako će primetiti ono ”cepanje ekrana” koje bode oči, kao i neravnomerni frejmrejt od koga glava zaboli. Generalno gledano, izgleda da nam je The Lego Movie 2 Videogame najviše zadavao glavobolje a pružio malo uživanja, ali jednostavno, to je surova realnost.

The LEGO Movie 2 Videogame
  • 7/10
    EmuGlx Score - 7/10
7/10

The Lego Movie 2 Videogame je još jedna LEGO igra u nizu koja je trebala da ponovo pokaže kvalitet koji TT Games forsira sa svojim igrama, ali su posustali. Igra jeste zabavna u trenucima, ali češće je teže uživati u njoj nego u bilo kojim ranijim igrama iz serijala. Videćemo da li će ovo naterati TT Games da promene svoju staru formulu, jer je sigurno vreme za to.