Posle prve igre koja je eksperimentisala sa objedinjavanjem Disney univerzuma i životnih simulatora sa japanskim ukusom, Disney Magical Vorld serija se vraća sa nastavkom u tonu veoma sličnom onom od svog prethodnika, ali sa poboljšanjima koja su očigledna posle da će njegovi programeri, Bandai Namco Studios i ruka, analizirati ono što su igrači najviše uživali u prvoj tranši.

Disney Magical Vorld 2, kao i njegov prethodnik, prati casualnu javnost i posebno uživa u ovom doživljaju igranja “kuće”, sakupljajući nameštaj i odeću i čak se zabavljava sa veoma laganim gusarima i ne zahtjevnim u smislu teškoće; Pored svega navedenog, kako to podrazumeva ime, fokusira se uglavnom na fan Disney-a, tako da će znati da je recenzent imao odlično vreme sa svim svojim karakterima i referencama.

Igra počinje sa procesom stvaranja karaktera, što je jednostavno u svom dizajnu. Zatim uvodi svet Castletona, gde kralj traži pomoć u istrebljenju duhova. Međutim, pre nego što započne veliku potragu, glavni lik saznaje mehaničare i poseti razne prodavnice u Castletonu. Primjenjuje se korištenje sistema gdje ispunjavanje postavljenih zadataka nagrađuje naljepnice. Nalepnice postavljaju nova područja, lokacije i misije i otključavaju se sakupljanjem broja naznačenih nalepnica. Oni su vodič za znanje koje zadatke treba završiti u narednom periodu, a ne kao skup zadataka. Kada se prva knjiga završi, uvode se mnoštva novih, a svaki centar zaokružuje skup naljepnica koji nagrađuju istraživanje.

Disney Magical Vorld 2 sadrži šest svetova na kojima su Disney inspirirani da istražuju i kompletne misije. Lilo & Stitch, Frozen, Snow Vhite i The Little Mermaid pridruži se dvema vratićim svetovima Alice in Wonderland i Vinnie the Pooh. Istražite dvorac Arendelle dok ispunjavate misije sa Olafom, ili mojom u pećinama sa sedam patuljaka, ili pripremite zabavu sa Vinnie i njegovim prijateljima u Hundred Acre Wood.

Osnove ovde vode vaš kafić, borbu protiv duhova, popunjavanje zadataka, prikupljanje materijala, promjenu odjeće i obradu. To je meso igre sa većinom zadataka koje se prenose kroz šest različitih svetova Disneia koje ćete istražiti. Postoje i druge aktivnosti koje će uživati, uključujući i surfovanje na Havajima sa Lilom i Stičem, poljoprivreda u Sto Akre Voodu, i razbijanje stena u ritam utakmici sa sedam patuljaka. Ne očekujte izazov sa bilo koje od ovih mini-igara. Disney Magical Vorld 2 je namenjen mladoj deci i nedostatak poteškoća odražava to.

Nakon što sam provela toliko sati sa očima pričvršćenim na ekran, ne bih mogao pomoći da se povežem sa dugo izgubljenim detetom, skrivenim duboko unutar moje duše. Toliko smo svi sanjali odlazak u Disneiland sa porodicom, gledanje likova, vožnja i sve ostalo koje dolazi s posetom najsrećnijeg mesta na Zemlji. Disney Magical Vorld 2 je nekako uspio da osvrsti osećaj tog iskustva, zamenjujući vožnje sa mini-igricama, autogramima sa fotografijama i stajanjem u liniji da probate neku parksku hranu uz rukovanje sopstvenim kafeom koji služi Mickey-head u obliku grickalica. To je divna zamena za nas, koji nismo makar mogli da ga posetimo kao neki ljudi iz ovoga sveta. Ovo je sjajna prilika da makar vidimo magiju tog sveta, na našoj 3DS konzoli.