Posle eksplozivne najave igre na E3 2015 (EmuGlx Report) sajmu, developeri iz poznatog studija id Software nastavljaju sa radom na oživljavanju legendarne franšitze Doom. Nema više spore horror atmosfere, nema više dizajna mapa u kojima jedva vidite gde hodate. Novi Doom najavljuje povratak u stare dane kada smo jedino želeli da u rukama držimo sačmaru, ispred nas vidimo gomilu demona, i krećemo se ogromnom brzinom između njihovih rasparčanih trupala. Ovi nove slike prikazuju ne samo unapređeni engine koji igra ima (i koji će raditi u 1080p60 na nextgen konzolama), već i činjenicu da je uklonjen agresivni color-grading filter koji je bio prisutan na E3 snimku.

DOOM stiže u prodaju ove godine, sa sobom donoseći ambicioznu “oldschool” singleplayer kampanju, brzi multiplayer koji dosta podseća na Quake 3 (ali i sa dosta novina) i integrisanim SnapMap editorom koji omogućava pravljenje raznoraznih modova igranja (od SP mapa, do veoma detaljno napravljenih coop i MP iskustava).