Igra League of Legends je ugledala svetlost dana krajem 2009. godine, posle dvogodišnjeg rada tima Riot Games, na projektu koji bi predstavljao spiritualnog naslednika veoma popularnog Warcraft 3 moda “Defence of the Ancients“. Pratio ih je uspeh, i do 2014. godine ova igra je oko sebe okupila preko 60 miliona aktivnih igrača, i uspešnu online e-sports scenu.

Riot Games je upravo objavio da je League of Legends uspeo da okupi 100 miliona igrača aktivnih tokom jednog meseca! Poređenja radi, Valve se nedavno pohvalio da je njihova igra DOTA 2 uspela da okupi 13 miliona aktivnih igrača tokom juna, što je više nego 8 puta manje od LoL-a. Ali što se e-sports scene tiče, Valve u zadnjih par godina odnosi pobede u marketinškom ratu, ponajviše zbog činjenice da njihovi najveći turniri nude učesnicima i pobednicima drastično veće monetarne dobitke. Dok su se pobednici League of Legends “World Championship” turnira prošle godine morali zadovoljiti sa “samo” milion dolara, pobednici ovogodišnjeg DOTA 2 “The International” turnira su sa sobom poneli devet puta više!

2016 League of Legends World Championship” turnir će biti održan krajem ovog meseca. Nagradni fond turnira i dalje nije poznat.