Posle mini-revolucije koju je izazvao Legacy of Kain: Soul Reaver, scenaristkinja i režiserka video igar Amy Hennig je prelaskom u poznati PlayStation studio Naughty Dog uspela da oformi hit franšizu Uncharted koja je svojim modernim pristupom priči, razvoju likova, pacingu i vanserijskoj produkciji postala jedna od naprepoznatiljivijih franšiza sedme generacije konzola. Posle tri velike igre i pokušaja da napravi i četvrtu, Amy Henning je 2014. prešla u Electronic Arts gde je u prostorijama studija Visceral Games imala ideju da napravi novu singleplayer avanturu smeštenu unutar Star Wars univerzuma. Nažalost, problemi sa Frostbite engine-om i neslaganje sa vođstvom EA-a koje je tada od svojih igara zahtevalo da budu online projekti koji će privući milione fanova ka mikrotransakcijama su doveli do ukidanja tog projekta i čak gašenja celog studija Visceral Games tri godine kasnije.

Ali njenoj karijeri nije kraj.

Amy Hennig je upravo potvrdila da se pridružila produkcijskoj kompaniji Skydance Media gde je dobila slobodu da svojim tempom radi na novim video igrama koje će biti posvećene jakoj centralnoj priči i interaktivnom menjanju toka priče od strane igrača. Iako je i dalje rano da se priča o detaljima samog gaming projekta na kojem je počela da radi, ona je potvrdila da je njen rad biti fokusiran na nove cloud streaming servise koji će dostaviti gaming u domove milijardi ljudi kojima je jedino potrebna solidna Internet konekcija i bilo koji od podržanih kućnih ekrana (TV, PC, laptop, tablet ili mobilni telefon).