Jedna od najtelentovnijih scenarista i rezisera video igara Amy Hennig (Legacy of Kain: Soul Reaver, Uncharted 1-3) je godinama u prostorijama studija Visceral Games-a pravila visokobudžetnu singleplayer Star Wars igru koju su fanovi željno čekali godinama, ali njihovo čekanje je na kraju bilo uzalud. Krajem 2017. godine ceo projekat je ugašen posle naočigled uverenja EA-a da linearne singleplayer igre nemaju budućnost u trenutnoj gaming industriji, poznati studio Visceral Games je bio rasturen, a sav rad na igri (koji je trebao pratiti lovce na glave na obodu Star Wars galaksije, bez puno dodira sa bilo kojim Džedaj-ima i Sith-ovima) je bio prebačen u studijo EA Vancouver koji je dobio zadatak da igru prepravi u open world.
Godinu dana posle kraja projekta Visceral Games-a, stigle su vesti da je i EA Vancouver dobio naređenje da stanu sa svojim radom i posvete se totalno novoj Star Wars igri. Electronic Arts je uradio ovo navodno jer su postali svesni da će pravljenje velike open world igre trajati predugo, i da žele da u kraćem vremenskom roku naprave manju igru. Za sada nije poznato o kakvoj se novoj igri radi, kada će izaći, i da li će ona stići i na trenutne kućne konzole (koje se lagano bliže kraju svog životnog veka).
Pored ovih turbulentnih vesti, kao i nezadovoljstva fanova posle razočaravajuće Battlefront II igre, Electronic Arts takođe radi i na još jednoj Star Wars igri koja bi trebalo da stigne u prodaju tokom ove godine – to je Respawn Entertaiment-ov Star Wars Jedi: Fallen Order o kojem za sada ne znamo ama baš ništa.
No Comment