Igrači popularnih online igara na kućnim konzolama su od davnih dana morali sa se pomire sa činjenicom da se tokom igranja velikih online mečeva na njihovim televizorima može pojaviti pojava smanjenja framerate-a, što čini kretanje i nišanjenje težim. Dolazak sve jačih i jačih konzola nije promenilo ovu pojavu jer su i same igre postajale lepšte i komplikovanije za rendering, a sada kada smo po prvi put u sred jedne “tradicionalne generacije” hardvera dobili i opcionu konzolu sa jačim performansama, po prvi put se TV igrači sreću sa totalno novom vrstom problema. Naime, dok se obična PlayStation 4 konzola muči sa framerate-om tokom velikih bitaka u Battlefield 1 igri, PlayStation 4 Pro korisnici u tim istim trenutcima mogu uživati u prednosti od čak 10-15 frejmova po sekundi više, čineći igru mnogo fluidnijom i bližom željenom limitu od 60 frejmova po sekundi.

Igračima na PC sceni ovo nije ništa čudno. Na toj kućnoj platformi se već decenijama na istim serverima sukobe igrači sa drastično različitim konfiguracijama, rezolucijama i framerate-ovima, ali igrači na konzoli tek sada moraju postati zaista svesni ove problematike. Iako je samo znanje i talenat individualnog igrača i dalje najbitnija stavka koja utiče na uspešnost u online okršajima, ne može se poreći da će veći i stabilniji framerate pomoći mnogima da se lakše snadju u žestokim okršajima kada svaka milisekunda neodlučnosti može da odluči da li će protivnik biti fragovan ili će igrač biti poslat da gleda u respawn tajmer.

PlayStation Pro je stigao u prodaju prošle nedelje, a naše detaljne utiske o Battlefield 1 igri možete pročitati ovde.