Posle dugogodišnjeg rada na unapređenju izgleda video igara pri renderingu u nižim rezolucijama, Nvidia je danas predstavila novu verziju njihovog popularnosg sistema DLSS (Deep Learning Super Sampling) koji će omogućiti bolji izgled sliketokom prikaza zahtevnih raytracing igara. Pored starih sistema za poboljšane rezolucije (Super Resolution) i tečnijeg prikaza slike preko generisanih frejmova (Frame Generation, dostupan samo na RTX40 seriji), novi DLSS 3.5 će sa sobom doneti sistem Ray Reconstruction za bolju obradu raytracing scena koji će na ekranu očuvati mnogo više detalja. Finalni rezultat će biti framerate sličan onom koji može da prikaže DLSS 3, ali će kvalitet slike biti impresivniji i realniji. Ovaj novi sistem će biti dostupan na svim RTX grafičkm karticama.
DLSS 3.5 će ove jeseni stići u nekoliko igara (Alan Wake 2, Cyberpunk 2077, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Portal with RTX), a gaming studiji će sigurno dodati ovaj sistem u mnoge druge igre u narednom periodu.
No Comment