Posle impresivne prezentacije prologa dugo čekane singleplayer space-sim igre Squadron 42, osnivač Cloud Imperium Games-a Chris Roberts i par drugih visoko rangiranih developera iz studija su posetiocima konvencije CitizenCon 2954 i fanovima igre širom sveta predstavili konkretne planove kakvo stanje ciljaju da naprave za javno lansiranje igre Star Citizen u njenoj budućoj 1.0 verziji. Ovaj ambicozni space-sim MMO već sada omogućava milionima igrača da uživaju u realističnoj simulaciji letenja u zvezdanom sistemu Stanton, a uskoro će sa dolaskom Alpha 4.0 patch-a biti otključan i kriminalom prepuni sistem Pyro kao i dugo čekana serverska opcija za deljenje in-game zona u dinamične shard-ove.

Star Citizen 1.0 cilja da bude stabilna i lako igriva igra, sa novom mini-kampanjom koja će upoznati i stare i nove igrače sa širokim spektrom in-game aktivnosti, i ponuditi svima pristup širokom spektru insanced, dinamičnim, i endgame misijama koje će igračima ponuditi beskrajno sati zabave. Dok sada igrači mogu da zraže Solo, Coop i PvP zabavu unutar otvorenog sandbox-a, 1.0 verzija će ponuditi svima mnogo više alatki i naratvnih elemenata za otkrivanje novih vrsta zanimacija, među kojima se i nalaze sveže najavljeni sistemi za crafting opreme, itema, građevina, velikih baza, pa sve do impresivne svemirske stanice koja će zahtevati veoma dobru organizaciju igrača za izgradnju.

Iako što i dalje nije poznato kada će Star Citizen 1.0 biti ponuđen igračima, sada makar znamo koji su tačni ciljevi developera u Cloud Imperium Games-u.

Kao i svaka druga live service igre, Star Citizen će nastaviti da evoluira i dodaje novi content i gameplay sisteme posle premijere 1.0 verzije. Trenutno je ovaj projekat podržalo preko 5 miliona igrača, koji su kupovinom svemirskih brodova dali CIG studiju preko 730 miliona dolara.