Nakon mnogo, mnogo i MNOGO odgađanja konačno smo uspeli da odgledamo famozni nastavak najpopularnije DC superjunakinje. Neki su mislili da ovaj film bukvalno nikada neće izaći zbog svih okolnosti koje su se dešavale, ali na kraju zahvaljujući HBO servisima dobili smo distribuciju filma putem digitalnih platformi. Nakon gledanja i sumiranja utiska možemo reći da je film apsolutno opravdao sav taj hype koji traje nešto više od godinu dana. Gal Gadot je ponovno razvalila u glavnoj ulozi i čak se vidi i mali napredak u odnosu na prvi film iz 2017. Pored nje vratio nam se Chris Pine u ulozi Stevea Trevora koji je i sada odradio sasvim korektan posao, dok su Kristen Wig i Pedro Pascal POKIDALI u ulozi negativaca.

Nećemo puno pričati o spoilerima ali ono što je meni prva zamerka jeste da je DC možda previše stvari otkrio u trejlerima jer 90% gledalaca zna kako se Steve Trevor odjednom vratio nakon smrti u prvom filmu i kako je Cheetah nastala i tako to, ali opet može se uživati u filmu iako ste već predvidili veći deo radnje. Wonder Woman 84 ima fenomenalan pejsing za razliku od pršlog dela gde mi je to bila jedna od zamerki, što na momente nije imao dobar balans, dok je ovde obrnuta priča i tranzicija između scena je prirodna a ne usiljena i troma. Jedina mana ovde je ta što su neke scene na momenat ubrzane i neke stvari se dešavaju odjednom. Interakcije između likova su očekivano dobre i kod glavnih i sporednih uloga, tako da se možete veoma lako povezati sa skoro svakim likom u filmu. Akcione scene su opravdale očekivanja iako je možda finalna borba između Wonder Woman i Cheetah malo ubrzana na momente, ali dobro je odrađena. Kraj filma, koji je u poslednjem trenutku izmenjen, je stvorio dosta podjeljenih mišljenja, prema nekima je previše jednostavno i jeftino, dok drugi misle da je postojalo možda kreativnijih načina, ali DC je ovde prema našem mišljenju u odnosu na sve što se dešavalo u filmu uradio odličan posao jer ne mora svaki kraj biti pun neke brutalne akcije i ubijanja, već i da ostavi taj psihološki utisak na vas. Muzika u filmu nas je takođe ostavila podeljenog mišljenja ali definitivno je ugrabila je taj ton 80-tih dok su komični segmenti, bez kojih današnji superhero filmovi ne mogu, takođe dobro odrađeni.

Negativci su kao što smo rekli pokidali i prevazišli su moja očekivanja i po pitanju glume i samog scenarija koji su imali u filmu. Maxwell Lord je u trailerima delovao kao onaj klasični negativac sa jednostavnim motivom i jednodimenzionalnim karakteristikama, poput Aresa u prvom filmu, ali njegovi motivi su dobro opisani i tenzija i interakcija između njega i Barbare (Cheetah) je na nivou. Kad smo već kod nje i tu je bilo skeptičnosti oko samog izgleda lika kada postane full Cheetah i to je takođe bačeno u vodu jer je ta forma odrađena super, a sa pričom oko njenog lika će se mnogi poistovjetiti jer se radi o ženi za koju niko ne mari, koja je dosta stidljiva i koja želi da jednog dana bude kao Diana tačnije Wonder Woman.

Na kraju postavlja se pitanje da li je ovo najbolji DCEU film i odgovor je vrlo jasan – jeste. Još jednom iako fanovi online imaju podeljeno je mišljenje oko ovog filma, za ono što smo mi očekivali film je super ispao i jedva čekamo da vidimo Gal Gadot u sledećim Wonder Woman filmovima jer je žena definitivno najbolja on screen Wonder Woman, i kada jednom odluči da završi sa tom ulogom, biće je jako veoma teško zameniti.

Wonder Woman 1984
  • 8/10
    EmuGlx Score - 8/10
8/10

Ako vam se prvi deo svideo ili ako ste fan same Wonder Woman kao lika, onda će ovaj film biti bomba za vas bez obzira na sve, dok ako sve ovo gledate kao klasični superhero fan onda vas čeka niz podeljenih mišljenja. Ipak sve u svemu Wonder Woman 84 vam neće biti loš i dosadan kao prethodni DCEU filmovi, to je sigurno.