Skyrim je u poslednje tri godine uspeo da izgradi veliki ekosistem modova svih vrsta, od onih malih koji ispravljaju pojedinačne probleme ili bug-ove koje igra ima, do ogromnih paketa koji totalno menjaju rad igre ili dodaju totalno nove misije i zone. Dolazak Skyrim Special Edition izdanja na PS4 i Xbox One konzole je omogućio igračima na konzolama da najzad osete čari modovanja. Nažalost ove dve konzole imaju drukčija pravila oko podrške modova, što je učinilo PS4 konzolu lošijim sistemom za njihovo instaliranje i igranje. Kao što smo ranije preneli, na Xbox One konzoli mogu se koristiti modovi svih vrsta, dok je Sony odlučio da ograniči podršku modova samo na one koji koriste elemente koji se već nalaze unutar same igre (što znači, nije dozvoljeno učitavanje novih tekstura, modela, efekata, objekata i slično). Količina dozvoljenog prostora za smeštaj Skyrim modova je takođe ograničena na 5 GB na Xbox One konzoli, dok će PS4 korisnici morati da smeste sve svoje modove unutar 1 GB prostora.

Ove odluke su dovele do velike razlike u broju podržanih modova na obe konzole. Dok Xbox One u startu podržava 119 modova, PS4 je ograničen na samo 38. Takođe vrste ovih modova su drugačije. PS4 je ograničen na manje izmene (od kojih se najviše izdvajaja mod koji rebalansira sistem magija u igri), dok Xbox One modovi pokrivaju stvari kao što su totalna promena sistema dijaloga, dodatak lepših modela NPC-ova, ogroman mod koji isprava stotine bug-ova, mod koji u igru ubacuje crafting sistem, podrška za logorsku vatru i mnoge mnoge druge modove koji baš drastično menjanju sam proces igranja.

PC igrači će takođe morati da prihvate jednu veliku promenu – vlasnici Skyrim Special Edition igre neće odmah moći da koriste stare modove napravljene za običan Skyrim, već će morati da sačekaju da se ti modovi optimizuju za ovu novu verziju igre.