Čudna vremena su pred nama dragi čitaoci. Mesec Septembar je uvek među najudarnijim po pitanju gejming industrije. Veliki naslovi koji bombastično dolaze na naše male ekrane i ekskluzive sa konzola koje pokreću prodaju sistema pred praznike su tu. Međutim potez na koji se Bungie odlučio je jedan deo naše redakcije obradovao a to je portovanje Destiny 2 na PC! E sada, nameće se čuveno pitanje. Valjaće li taj port rođaci? Zato je Activision pružio redakciji EmuGlx-a mogućnost da probaju među prvima Closed Betu Destiny 2. Utisci su veoma pozitivni ali kao i uvek krenućemo od početka.Screenshot_venus07

Novo pitanje koje se nametnulo, s obzirom da je navodni port u pitanju je da li će naše mid to high range mašine ovo pokrenuti kako treba? Na prvi pogled ova igra na PC-ju izgleda kao skok miljama daleko u odnosu na stari Destiny. Otključan FPS i fenomenalni efekti pružaju fenomenalan osećaj. Prelazak sa kontrolera na tastaturu i miša je bio veoma prirodan i stari FPS refleksi su proradili.

Beta počinje po sistemu momentalnog prelaska na stvar, dajući vam priliku da odigrate prvu misiju i da iz lične perspektive ispratite napad Cabal-a na Last City. Posle dosta intenzivne borbe na lokacijama kao što je Tower, imali smo priliku da uskočimo u Cabal-sku ratnu krstaricu i da tamo napravimo haos. Cela emisija se završava veoma neslavno za nas ali o tome ćemo nekom drugom prilikom i pustićemo vas da uživate kada igra konačno stigne.

Kada se završi uvodna misija ponuđena su nam i 2 dodatna moda koje smo odigrali sa velikim uživanjem. U pitanju su Crucible (2 moda) i Strike. Crucible je klasičan PvP sa Quick Play i Competitive modom a Strike je co-op misija gde igrači imaju za zadatak da unište drevnu mašinu koju je probudio Cabal.

Strike misija je čist Deja-Vu ali developeri kažu da je to samo mrvica materijala koji su nam spremili. Prekrstite palčeve zajedno sa nama i nadajmo se da to nisu samo puka obećanja. Ruku na srce, Strike je veoma zabavan iako je repetitivan. Na to smo spremni da zažmurimo ako je ostatak tih misija dobro urađen. Bungie je našao formulu da potpune strance natera da funkcionišu kao tim.destiny-2-pc-screenshot-001

Gejmplej je dosta poboljšan u odnosu na prethodni deo. U stvari ovo je mlađa, ulickana i agresivnija verzija Destiny-ja. Osećaj pucanja je sjajan. Korišćenje jurišnih pušaka, snajpera i sačmarica je još zabavnije nego pre i fluidnije. Kao što svi poznavaoci Destiny-ja znaju, oružja su bila prvobitno podeljena u tri kategorije: primary, secondary i heavy slot. Sada su podeljena na: kinetic, energy i power weapons. Odlična stvar je što mogu da vam padnu energetske ili kinetičke varijacije određenih tipova oružja. Razne kombinacije su moguće. Fleksibilnost u borbenom modelu je prisutna i brutalni kombo napadi koje možete izvesti sada izgledaju bolje nego ikada. Neprijatelji deluju dosta svedenije sa karakterističnim vizuelnim identitetom i kretanje im je manje predvidljivo što ide u prilog Bungie-jevoj priči da je poboljšan AI.Destiny-2-Screenshot-2017.08.30-04.14.28.13

Klase koje smo imali priliku da vodimo su Titan, Hunter i Warlock. Titani su klasična support klasa koja baca zaštitni zid, Hunteri imaju izbegavanje sa automatskim reload-om a Warlock može da prizove sferu koja daje AOE lečenje. Svaka klasa je specifična i nije “jack of all trades” barem za sada. Sistem napredovanja u Destiny 2 je još pod velom tajne ali već sada imamo prilike da vidimo 3 podklase kod likova koji su nam ponuđeni. Titani imaju podklasu pod imenom Sentinel, Warlock ima Dawnblade a Hunter-Arc Striker.Screenshot_venus08

Bitna napomena je da je multiplejer malo promenjen u odnosu na prethodni deo. Timovi sada imaju 4 igrača na mapi što povećava preglednost i nije više toliki haos kao pre. Imali smo priliku da probamo novu mapu pod imenom Endless Vale koja se nalazi na novoj vanzemaljskoj planeti – Nessus. Isprepletani putevi, prolazi i manje otvorene arene je čine odličnom za old school okršaje. Neki bi rekli da je to nepotrebno ali takve mape su najbolje za multiplejer i tu veština dolazi do izražaja.

Drugi mod koji je novina za sve veterane Destiny multiplejera je “Countdown” koji strašno podseća na Counter Strike. Jedan tim mora da postavi bombu a drugi tim ima zadatak da je deaktivira. Poznato zar ne? E pa sada dragi čitaoci, imaćete priliku da to iskusite i u Destiny setting-u. Važno je da to Bungie ispegla adekvatno jer smo primetili da su partije trajale veoma kratko. Najbitniji faktor u takvim okršajima je dizajn mape i nadamo se da će to biti rešeno do izlaska.Destiny-2-Screenshot-2017.08.30-04.04.44.98

Destiny 2 verovatno neće biti zanimljiv onima koji su otvoreno napadali prvi deo. Za sada, sve što smo imali prilike da vidimo pokazuje da je u pitanju isti naslov, samo proširen sa dosta kvalitetnijim sadržajem.

Čini nam se da je Bungie imao malo zreliji pristup i više vremena po pitanju izrade ove igre. Lagano upadanje u co-op misije i više fokusirana single player priča (što nas je veoma mučilo) su nešto na šta je stavljen poseban akcenat. Nadamo se da će u finalnoj verziji to biti adekvatno implementirano i da ćemo konačno dobiti Destiny onakav kakav je trebao da bude od samog početka.