Na leto 1999. godine, svetska igračka javnost je i dalje kuburila sa standardima oko GPU akceleracije renderovanja, što je značilo da je malo koja igra mogla naći široki uspeh ako je ciljala da prikaže ogromne i lepe svetove koji su bili puni komplikovanih specijalnih efekata. Developeri iz Belgijskog tima Appeal su imali svoje rešenje za taj problem – sav procesing su prebacili na CPU. Ovo je dovelo do izdavanja igre Outcast, odlične TPS avanture koja je prebacila našeg glavnog junaka Cutter Slade-a u ambicozno realizovanu vanzemaljsku planetu Adelpha. Svako ko je igrao ovu igru kada je izašla vam je mogao reći da je njen “voxel” engine tražio veoma skupe procesore koji su bili 400 MHz ili jači!!!

Ali posle svih ovih godina, ova zanimljiva igra se najzad može odigrati na miru u vidu novog remake-a koji je totalno preradio sve komponente igre. Outcast: Second Contant je upravo stigao na PC, PS4 i Xbox One, a ako se dobro proda, ambiciozni tim razmiljša da nam najzad da i nastsavak.