Kao i mnogo puta ranije, kada Epic Games reši da uradi nešto, oni uvek nađu način da se odvoje od ostatka gaming industrije sa veoma otvorenim i primamljivim biznis rešenjima koje privlače pažnju ne samo igrača, već i studija za razvoj igračkog softvera. Ovaj put u pitanju je otvaranje novog biznisa podrške i izdavanja video igara koje su napravili nezavisni studiji.
Prva postava studija koji su se prijavili da svoje multiplatform projekte naprave uz pomoć Epic Games Publishing firme su Remedy Entertainment (Control) koji sada rade na dve nove nexgen igre, Playdead (Limbo, Inside) koji uveliko rade na novoj impresivnoj skrolujućoj avanturi i genDesign (Ico, Shadow of The Colossus, The Last Guardian) koji sa vođstvom legendarnog režisera i dizajnera Fumito Uede rade na novoj velikoj igri.
Za razliku od drugih izdavača koji svoje (često restriktivne i nepovoljne) ugovore sa timovima čuvaju od očiju javnosti, Epic Games Publishing je sve svoje karte odmah bacio na videlo – developeri će zadržati prava na svoje IP-ove (što je danas retkost), imaće punu kontrolu nad kreativnim izborima u pravljenju svojih igara (što je još ređe), a finanansijska podrška će im biti maltene neviđeno dobra – Epic će (ako timovi to žele) finansirati sve od plata developera, svih troškova razvoja igara, testiranja, lokalizacije, marketinga i distribucije. Taj dug će se vratiti od profita igre, a posle vraćanja duga developeri će dobiti minimum 50% zarade od svake prodate kopije.
Ako ovi veoma primamljivi projekti zaista budu napravljeni u ovakvim uslovima, može se očekivati da će Epic Games Publishing uskoro postati ozbiljna konkurencija drugim izdavačima zabavnog softvera koji će možda i morati da usklade svoje biznis odnose sa gaming studijima koji će hteti bolje uslove za rad i zaradu.
No Comment