EmuGlx member Undenis poslao nam je prve utiske sa network stress testa veoma očekivane Dark Souls III igre:
Well odakle da počnem… Dark Souls III je fenomenalna sinergija svih Souls i Bloodborne igara u jednom paketu. Na samom početku bete dostupne su četiri klase: Knight, Warrior, Cleric i mešavina Wizard Assasina. Beta počinje u napuštenoj kuli odmah po izlasku vidi se prelep grad koji će nadam se biti dostupan za istraživanje u punoj verziji igre. Na samom startu dočekalo me je jedno prijatno iznenađenje a to je mana bar. Da, tako je, konačno je Souls serijal dobio mana bar koji se dopunjuje novim flaskom zvanim Ash flask. Sama mehanika igre nije promenjena tu su i dalje omiljeni nam bonfirei, estus i ash flaskovi, red eye za PVP invade i naravno olovka za ostavljanje poruka u svetu. Najveću promenu mehanika je doživela u samim animacijama i brzini kretanja lika nesto poput Bloodborna ali ne baš toliko brzo. Recimo moj Knight u DSIII beti se kretao i bacao u stranu kao recimo Knight u cloth armoru u prethodnim delovima. Combat je poboljšan novim mogućnostima a to su battle stensovi koji su različiti za svaku klasu i oružije, sama brzina udaranja je negde između Dark Souls keca i Bloodborna, sa tim da više vuče na Dark Souls plus novi battle stance udarci cini combat mnogo boljim nego do sada.
Dizajn nivoa dostupnog u beti je zaista fenomenalan neka mešavina Demon Soulsa i Dark Souls keca. Neprijatelji su dosta dobro dizajnirani i podsećaju na neke monstruoznosti koje smo videli u Bloodbornu. Sam Bloodborne engine i dizajn dolazi do izražaja od samog početka pa sve do kraja bete. Ali ovaj put bez tone chromatic aberration-a. Grafika je dosta dobra vidi se da su radili još malo na optimizaciji engina nema pop in-ova skoro uopšte u poređenju sa Bloodbornom koji je imao neke delove gde je pop in bio užasan. Frame rate je dosta stabilan sa minimalnim stuterom u nekim ekstremnim okolnostima tipa dim i tako to, moglo bi se reći da je indentičan kao u Bloodborn-u. Dizajn same mape je dosta zanimljiv sa gomilom prečica i prolaza sto je definitvno falilo u drugom delu igre. Nažalost dosta toga i nije bilo dostupno za test kao sto je inventar levelovanje i koriscenje bonfirea za nešto drugo osim za refill flaskova. Muzika je na zavidnom nivou od glavne teme u početnom meniju igre pa sve do boss fighta uz napetu muzičku podlogu do poslednjeg grama snage. I za kraj bete i opisa dolazimo do fenomenalnog boss fighta za koji se nadam da će postati standard u souls serijalu, uspeo sam da ga ubijem tek iz četvrtog pokušaja jer je imao preko 6 vrsta udaraca i 2 kod kojih ne pomaže blok. Zaista epic okršaj za kraj bete. PVP nisam imao priliku da testiram i nadam se da ću sutra uveče uspeti u tome. I za kraj evo par fotografija koje sam obećao, iako sam morao da slikam telefonom, posto share na PS4 nije bio dostupan.
O Dark Souls serijalu i sličnim igrama smo već dosta pisali, tako da očekujte i dalje coverage vezan za Dark Souls III do datuma finalnog objavljivanja 24. marta 2016.
No Comment