Prvi Destiny je ostvario veliki uspeh, ali on je prvobitno bio izgrađen na platformi koja je bila zasnovana na dosta recikliranja i traženja od igrača da se vraćaju starom contentu koji je bio malo tweakovan da bude teži i zahtevniji po polju taktiziranja na bojnom polju. Posle prvih par manjih ekspanzija, Destiny je vratio pouzdanje fanovima sa velikim ekspanzijama The Taken King and Rise of Iron, ali po svemu sudeći, Destiny 2 će imati možda još veći problem da vrati osmeh na lice igračima koji su od drugog dela ove igre očekivali više. Na svu sreću, Destiny i dan danas ostaje jedna od najboljih FPS igara što se tiče osećaja pucanja, kretanja, i rešavanja borbenih problema, tako da joj se mnogi problemi mogu oprostiti ako ste igrač koji neće posvetiti svo svoje gaming vreme ovoj igri.
Curse of Osiris je prva mini-ekspanzija koja igri Destiny 2 donosi sličan spektar contenta koji su donele prve male ekspanzije za originalni destiny (kao npr, House of Wolves). Ovaj dodatak je došao u pravo vreme, taman kada je online community ove igre podigao kuku i motiku protiv Bungie-a koji je bez obaveštenja javnosti implementirao tajna podešavanja koja su sprečavala igračima da jako brzo griduju XP i time brže sakupe Bright Engrame, koji igračima daju potencijalno najjaču opremu u igri, i ujedno predstavljaju primarni način kako Bungie zarađuje pare od in-game mikrotransakcija. Dok se ova specifična kontraverza već završava, igrači sada imaju mogućnost da se vrate nazad u svet Destiny-a i krenu na novu avanturu u spaljena prostranstva planete Merkur koju je osvojila vojska robotske armije Vex.
Singleplayer kampanja će vas voditi kroz zaista prelepa prostranstva Merkura u potrazi za izgubljenim Vanguard i Warlock ratnikom Osiris-om. Najimpresivniji trenutak ove kampanje je sekvenca u kojoj je umetnička moć studija Bungie bila stavljena na najveći test do sada. Naime, ova ekpanzija će vam omogućiti da se prošetate preko Merkura (kojeg su zemljani uspeli da teraformiraju tokom „Zlatnog Doba“ koje im je podario Traveller) pre nego što je on bio osvojen od strane Vex-a. Prirodna lepota ove planete je po našem mišljenju uspela da nadmaši čak i najimpresivnije dizajne prostora prisutnih u igri No Man‘s Sky. Singleplayer materijal (kojeg čini centralna kampanja i grupica sporednih misija koje možete da rešavate kasnije kad nađete vremena) po našoj proceni traje oko pet sati, i dovoljno je dugačak da zadovolji fanove FPS igara koji vole misije sa naracijom i unikatnim načinima rešavanja zadataka. Nažalost, kvalitet scenarije nije baš na velikom nivou, i neće vam ponuditi odgovore na mnoga pitanja kao i pojašnjenje lore-a kojeg ova igra ima na pretek. Ali makar, glavni negativac ekspanzije i poslednja bitka su zadovoljavajući.
Ako više volite da igrate proceduralne misije koje se neće ponavljati, igra nudi „Infinite Forest“ sekciju u kojoj će vam poremećena matrica prostora i vremena redovno davati nove izazove izvučene iz raznih vremenskih era Merkura. Nažalost u ovom modu nema novih neprijatelja, i ne verujemo da će mnogima svideti ovakav koncept misija. Dok je multuplayer unapređen sa par novih mapa, stavka koju su svi ozbiljni igrači Destiny-a čekali je novi Raid. Nažalost njega u ovoj ekspanziji nema, ali tu je proširena verzija starog Leviathan raid-a koja unutar zone starog raid-a otvara nove lokacije koje zahtevaju da vaš lik bude opremljen što bolje. Novi light limit unutar Curse of Osiris ekpanzije je podignut sa 305 na 335 (to jest 330, +5 dodatnih preko modovane opreme i oružja).
Centralni deo samog gameplay-a je ostao nepromenjen, uz dodatak novih sistema za unapređenje vaše opreme. Sad možete rešavati in-game achievemente ne samo da bi ste kompletirali svoju kolekciju trofeja, već i da bi ste otljučali „masterwork“ verzije vašeg oružja. Ova opcija nije bila prisutna tokom dana kada je ekspanzija bila puštena u prodaju, ali će biti dodana u narednih par dana. Curse of Osiris je na papiru dobra ekspanzija, ali tokom igranja nećete moći da primetite ništa što bi moglo da promeni mišljenje o igri ako ste izučili sve šta osnovni Destiny 2 nudi. Igra u sebi sada ima više mogućnosti za trošenje vremena, i novi limit za upgrade koji možete da vijate, ali mnogi stari problemi su i dalje prisutni. Bungie developeri su već javili da su primili ka znanju mnoge kritike, i da spremaju ogromne izmene koje će biti objavljene uskoro preko nekoliko velikih patch-ova.
Na žalost, čak i ako ne želite da kupite i odigrate Curse of Osiris, nekoliko čudnih odluka Bungie-a će vas naterati na to ako želite da uživate u end-game contentu. Naime, nekoliko sekcija originalne Destiny 2 igre koje su bile savršeno igrive pre izlaska ekspanzije sada su nedostupne jer sada one zahtevaju da imate ili instaliranu ekspanziju ili da imate light nivo od 335 (što opet znači da vam ekspanzija treba). Delovi originalne Destiny 2 igre koji su zahvaćeni ovom lošom odlukom su Trials of Osiris, Heroic Strikes, Prestige Raid, Nightfall i Trials of the Nine, što u principu predstavlja sve end-game aktivnosti igre. Ovo je posebno loša vest za PC igrače koji su dobili mogućnost da zaigraju Destiny 2 pre samo mesec i po, a sada im je značajni deo igre otet iz ruku.
No Comment