Dragi naši čitaoci, evo završava se i poslednja For Honor closed beta pre zvaničnog izlaska 14.februara ove godine. Izlazak za Dan Zaljubljenih… prikladan datum da pokažete neizmernu ljubav u srcu prema svojim protivnicima. Ovu igru smo pratili od samog početka tj closed alpha testa i bilo je dosta pozitivnih ali i negativnih utisaka. Mnoge ankete su popunjene, dosta predloga je poslato Ubisoftu i sada je došao trenutak da se vidi da li je Ubisoft poslušao predloge svojih igrača i ispravio mnoge nedostatke koje je ova igra imala u samoj core mehanici.

for-honor-closed-beta2017-1-29-2-20-14

Kao novi IP, ovaj naslov je dočekan sa velikim uzbuđenjem. Savršen matchup legendarnih ratničkih kultura kao što su Vikinzi, Samuraji i Vitezovi. Odlična ideja sa borbenim sistemom baziranim na stance-ovima i blokovima koji zavise od istih. Sve je to izgledalo super na papiru ali je u Alphi bilo dosta propusta koji su bili gamebreaking i to je ubijalo kvalitet okršaja. Kako je došla posle nekog vremena prva Closed beta mogli smo da vidimo određena poboljšanja. Suštinski problemi su i dalje bili prisutni a to su loš balans, očajan matchmaking i čuveno odgurivanje protivnika sa zidina i merdevina koje rezultuje instant kill-om. Mečevi su se na kraju svodili ko će koga pre da hitne u rupu,lol! Sa poboljšanjem balansa, mečevi su sve više imali smisla i akcija se nije svodila na button mash. Praćenje stance-a protivnika je postalo krucijalno a to je bila poenta od samog početka. Vremenom je sve dolazilo na svoje mesto i određene “bagerske fore” su izbačene ali neki problemi i dalje ostaju. U ovoj verziji Closed Bete smo imali priliku da probamo nove Heroje kao što su viteški Peacekeeper, vikinški Warlord i samurajski Nobushi.  Posle balansiranja ovi Heroji su uneli potrebnu dinamiku u mečeve i svaka borba je maksimalno neizvesna. Drugi već dobro poznati Heroji su dobili preko potreban rebalans i sada svaki 1v1 okršaj pruža potpuno drugačiji osećaj. Moramo spomenuti samurajskog Heroja Nobushi-ja čija je mehanika borbe bazirana na counterovanju protivnika sa pristojno jakim poison damage-om.

Modovi igranja koji su dostupni su 1v1, 2v2 i 4v4 kao i pre. Skoro identičan sadržaj bez mnogo napretka u odnosu na prošlu Closed betu. Ponuđene su 3 mape: Citadel Gate, Sanctuary Bridge i River Fort. Na svim mapama postoje tri unapred definisane vrste vremenskih uslova koji u potpunosti menjaju atmosferu tokom meča. Dodata je opcija da posle svake pogibije imate taktički pregled mape iz poluptičje perspektive. Nama najomiljeniji mod Dominion je sveže okrečen sa dodatnim opcijama i matchmaking je dosta poboljšan.

for-honor-closed-beta2017-1-29-2-16-1

Faction war je uveden kao sjajna novina. Zaista smo imali osećaj da igranjem i pobedama doprinosimo većem cilju i da pomažemo našoj frakciji u dominaciji na bojnom polju. Samuraji su generalno imali vođstvo sve vreme i to možemo pripisati blagom disbalansu ali ne smemo zaboraviti da je u vikinškoj frakciji dostupan Warlord. U pitanju je Heroj koji je dosta težak za igranje i verovatno je bio krivac za veliki broj izgubljenih mečeva.

Problemi sa serverima koji su bili prisutni u prošloj beti su ovde vidno umanjeni i igrači će vrlo brzo uleteti u meč sa dosta manje lag-a. Pre je bilo skoro pa nemoguće započeti meč i više vremena smo proveli u lobby-ju nego u samom meču. Ispadanja igrača skoro više i da nema i drago nam je što se Ubisoft potrudio da ovo svede na minimum. Nadamo se da takvih problema neće uopšte biti na launch-u finalne verzije.

for-honor-closed-beta2017-1-29-2-19-16

Kada sagledamo sve, ova closed beta nam je pružila dosta sati odlične zabave bez frustracija i jedva čekamo finalnu verziju igre da izađe. Opet je prisutna stara boljka a to je da ova igra ipak ima nedovoljno sadržaja da bi opravdala cenu. Dragi naši čitaoci, kao što možete da predpostavite željno vas iščekujemo na bojnom polju i da nam zveket kovanog čelika ispunjava uši kao muzika davno zaboravljenih vremena!