Dugo očekivana igra No Man’s Sky je od svog prvog pojavljivanja u medijima izazvala ogromne talase, a sada samo par dana pre njenog izlaska pažnja javnosti je dostigla svoje usijanje. Par kopija igre je procurelo u prodaju pre vremena, što je izazvalo lavinu interesovanja i panike oko svake moguće sitnice koje su prikazane u video snimcima koje su vlasnici igara podelili na Internetu. Iako se od prvog procurelog snimka moglo videti da će No Man’s Sky biti zaista unikatna istraživačka igra prepuna laganih RPG i crafting sistema, akcije i pronalaženja totalno neočekivanih stvari iza svakog ćoška dok igrač luta preogromnim univerzumom, ono što studio Hello Games sprema za ovu igru je mnogo ambicioznije.

Sveže objavljen spisak izmena koje će doneti prva softverska zakrpa v1.03 opisuje sliku igre koja će moći da nam svima oduzme stotine sati slobodnog vremena. Kratak opis najbitnijih novina koje će biti prisutni u No Man’s Sky-u prvog dana prodaje su:

  • Ubacivanje 3 vrste centralnog toka igre, tj, sistema koji će igračima davati posebne izazove dok budu igrali kao istraživač, trgovac ili svemirski ratnik.
  • Veličina, gustina i sastav planeta, zvezdanih sistema i celih galaksija je daleko proširena. Dodato je postojanje totalno pustih planeta i meseca, kao i ekstremnih površinskih događaja kao što su ledene, kišne i pustinjske oluje koje mogu da opasno oštete ili ubiju igrača ako ne paze. Odbrana od tih ekstremnih događaja će tražiti posebne crafting materijale.
  • Biljni i divlji život koji se generiše na planetama je sada mnogo raznovrsniji i gušći. Ponašanje životinja je poboljšano, kao i njihove reakcije ako ih nahranite (štitiće vas, tražiti/donositi resurse, čak i davati vam egzotične resurse).
  • Planete sada sporije rotiraju oko svoje ose (što dovodi do produženja trajanja dana i noći), pećine (prirodne i veštačke koje sam igrač napravi) mogu ići do 128 metara dubine, sistem generisanja dna okeana je unapređen.
  • Broj i raznovrsnost svemirskih brodova koji se mogu sresti (i kupiti) je drastično povećan. Mnogi će imati totalno nove specijalne mogućnosti.
  • Grafički sistem renderovanja svemirskih i planetarnih scena je poboljšan po mnogim poljima, ponajviše zbog boljih tekstura, senki i sistema renderovanja osvetljenja. Udaljenosti za pop-up efekat (pojavljivanje udaljenih objekata „iz ničega“ kada im se približite) i senke je dosta poboljšan.
  • Igra je rebalansirana radi zanimljivijeg igranja, stabilnija je, a mnogobrojni bugovi su uklonjeni (uključujući i one koji su pomogli ranim vlasnicima igre da putuju po svemiru dosta brže nego što je to bilo dozvoljeno).
  • Trgovina sa svemirskim putnicima je dosta poboljšana, dodata je svemirska ekonomija gde igrač može pratiti šta koji svemirski sistem želi ili prodaje od resurasa.
  • Borba na površini i svemiru je dosta poboljšana. Dodat je novi (blaži) auto-aim sistem, a u svemirskim bitkama se sada mogu koristiti nove taktike. Svemir će moći postati dom veoma velikih svemirskih bitaka.
  • Svemirske stanice sada imaju mnogo više vrsta prostorija koje igrač može da poseti.
  • Svemirska mapa galaksije će sada moći da prikaže udaljene zvezdane sisteme koje su drugi igrači posetili, povećavajući šansu da će igrači moći da se nađu tokom online igranja.
  • Inventar odela igrača je sada 2.5 puta veći, a inventar zvezdanih brodova koje vozimo je povećan čak 5 puta. Ovo je urađeno da bi se promovisalo lakše sakupljanje materijala.

Čak i ako niste ništa znali o ovoj igri, samo čitanje ovih poboljšanja ocrtava veoma sliku jedne veoma zanimljive igre. Takođe sa ovom vešću je stigla i informacija o novitetima koji će stići u narednim nedeljama, uključujući mogućnost pravljenja planetarnih baza i velikih svemirskih tegljača za trgovinu!

No Man‘s Sky stiže u prodaju 9. avgusta na PS4 konzoli i 12. avgusta na PC-u (na Steam i GOG digitalnim radnjama), a od redakcije EmuGlx-a u narednim danima možete očekivati redovni tok vesti o ovoj popularnoj igri. Pun spisak noviteta v1.03 verzije igre možete pročitati ovde.