Iako smo odavno znali da će najnovija RPG igra od nagrađivanog tima Larian Studios biti njihov najambiciozniji projekat, tek sada smo počeli dobijati jasne naznake koliko će Baldur’s Gate 3 ciljati da nas impresionira. U intervjuu sa svetskim medijima, scenaristi ove igre su potvrdili da će njena završnica biti definisana sa preko 17 hiljada raznih izbora koje igrači mogu napraviti tokom igranja ove ogromne RPG igre smeštene u fantazijskom D&D svetu Faerun.
Sudeći po rečima glavnog pisca Adam Smith-a, narativna forma igre je napravljena da liči na paukovu mrežu gde igrači kreći sa oboda i kreću se svojim željenim pravcom sve do centra gde se krije eksplozivna završnica igre. Tokom svog puta igrači će moći dramatično da utiču na narativni tok priče, a detaljno napravljen scenario će dinamično reagovati na mnoge igračeve izbore. Scenario je toliko detaljno napisan da su se developeri potrudili da tokom cele kampanje razni NPC likovi reaguju ne samo na igračeve avanture već i njihove najranije izbore napravljene u kreatoru likova. Dinamičan gameplay je obogaćen i drastičnim povećanjem broja dostupnih akcija, pa igra u svojoj bazičnoj formi nudi 11 rasa, 12 klasa (i 46 sub-klasa) i preko 600 magija i specijalnih akcija.
Ovakav ambiciozan pristup pravljenju igre je već naterao neke developere da se preventivno pohvale Baldurs Gate 3 kao unikatnu igru koja će teško biti emulirana od strane drugih indie i AAA studija. Dok za indie studije razumemo ovakav stav, izlazak ove igre ne bi trebao da obeshrabri velike AAA timove koji bi itekako trebali da teže da nadmaše ovaj ambiciozni RPG naslov (gledamo u tebe Bioware i Dragon Age 4!).
Baldur’s Gate 3 stiže u prodaju 3. avgusta na PC-u, 6. septembra na PlayStation 5 konzoli, i najverovatnije će izaći do kraja godine i na novim Xbox konzolama.
No Comment