Poslastica za ljubitelje mecha žanra u animeu je u zatvorenoj beta test fazi koja se polako približava finalnom release-u. Sinduality Echo of Ada je nova kreacija Bandai Namco-a koja planira da se probije na tržištu extraction shootera. U pitanju je in the face mešavina mecha pucačine sa anime protagonistima. Ništa što već do sada nije viđeno u video formi ali je u igrama u ovom žanru malo ređa pojava.
Od same početne najave pa do sada Sinduality je delovao kao solidan naslov koji obećava. Šarena grafika, velike mape i PvP i PvPvE elementi su delovali kao solidna osnova za napete mečeve. Zahvaljujući Bandai Namco-u dobili smo priliku da učestvujemo u zadnjoj beti imali smo prilike da vidimo šta će ova igra doneti na tržište.
Iako je u pitanju test ovog tipa, unreal engine koji tera ovaj naslov se sasvim dobro ponašao i nije bilo većih vizuelnih problema. Veliki broj beta je odigran ali ovo je jedna od solidnijih stabilnijih koja je patila samo od sitnih tehničkih problema. Dok su manji glitchevi ometali vizuelni deo partije, lagovi i povremeno štucanje su svedeni na minimum tako da je svaki deployment bio uzbudljiv i sa neizvesnim ishodom.
Lepota ovakvih igara je što se ne može pretpostaviti ishod kada se zahukta ekstrakcioni deo mape i kada igrači počnu da se bore za reesurse. U većem delu partije ljudi se klone jedni drugih i žele da se snabdeju sa što više materijala ali kada se zgusnu protivnici pri ekstrakciji sa mape – nastaje haos. Dosta ineresantan koncept koji neki naslovi teraju već duže vremena ali prvi put u ovakvom settingu.
Priča je prilično jednostavna što se i moglo očekivati. Posle apokalipse i drastičnih klimatskih promena čovečanstvo je pobeglo ispod površine planete i tamo obitava dok se ne ukaže prilika da se izađe napolje i da se ugrabe resursi kada prestane toksična kiša. To je jedna od bitnih mehanika tokom partije kada se morate kloniti od vremenskih nepogoda i paziti kolija je izdržljivost mecha u odnosu na intenzitet padavina. Nekima možda i iritantna ali doprinosi napetosti same partije. O nekim drugim iritantnim stvarima može se reći nešto kasnije.
Na mapi kada krenete u akciju imate nekoliko ciljeva ali sve se svodi da se čuvate od neprijatelja poznatih kao Endersi, onda da kopate kristale koji su i valuta i da se pazite protivničkih driftera tj igrača. Dok jurite po mapi u svom vernom Cradle Coffin-u, imate i Magusa a to je ekstremno komunikativna AI persona koja vam služi kao asistent tokom meča i ukazuje vam na eventualni položaj neprijatelja ili loot-a. Ciklus igranja je prilično jednostavan i brzo se kapira. Uletite na mapu, pokupite resurse, idete na ekstrakciju ali ako se ukaže prilika za bolji loot ili da pokradete protivničkog igrača – tim bolje.
Ako volite jednostavan game loop nemojte tražiti dalje. Sinduality pruža sve i ako poginete nećete žaliti jer ćete se sasvim lepo zabaviti. Da biste bili efikasni u svom poslu imate na raspolaganju veliki broj delova za mehc akoga sklapate. Imate odvojenu šasiju, ruke i noge i tako možete praviti kombinacije koje nisu samo kozmetičkog tipa nego i imaju određene karakteristike koje će odgovarati vašem stilu igranja. Definitivno ovo je korak napred u odnosu na druge extraction shootere jer sadrži i blage rpg mehanike. Pored Cradle Coffina morate i izgrađivati bazu i unapređivati je i na kraju imate svog partnera Magusa koji je možda i najgora stvaru celoj beti. Nadam se da će biti to regulisano u finalnoj verziji. Ovaj AI komad koda je možda nešto najiritantnije što sam imao prilike da vidim u igrama. Čak i u najgoroj weaboo igri nemamo toliko raspirčane likove koji ne ZAKLAPAJU usta tokom najgorih momenata u meču. Kada vam najviše zatrea zvuk zbog spacijalne orijentacije Magus krene da brblja kako je našao neki od resursa i na kraju kada vam se neprijatelj nađe u bubregu samo se čuje cičanje – MORAŠ GA UBITI. Sve ja razumem ali ovakvu dezorijentaciju do sada nisam imao prilike da iskusim. Moguće je i da je izbor voice actora problematičan bio ali ako bi se smanjio repertoar brbljanja Magusa onda bi sve bilo mnogo podnošljivije.
U kratkim crtama Bandai Namco nam sprema sasvim dobrog takmaca za krunu tržišta extraction shootera i molim ljubitelje mecha žanra da na ovaj naslov obrate pažnju
No Comment