Vectorman igre obeležile su sam kraj 16bit ere, a američki studio koji je stajao iza njih – BlueSky Software se nije baš najbolje snašao u novoj 3D eri tako da su zatvorili svoja vrata 2001. nakon par pokušaja na prvom PlayStationu. Nešto kasnije kompanija SEGA je došla na ideju da ponovo oživi slavni serijal sa Mega Drive-a, na PlayStationu 2, a projekat je poveren kanadskom studiju Pseudo Interactive. Novi Vectorman razlikovao se dosta od klasičnih delova, glavni lik je izgledao potputno drugačije kao generički robot, a izvođenje je bilo u stilu 3D akcionih igara iz trećeg lica. U igrivom demou predstavljenom na E3 sajmu 2003. godine prikazano je okruženje koje je moglo da se uništava, što je u to vreme bilo neviđjeno, kao i kuka za hvatanje koja funkcioniše kao u igri koja je došla skoro deceniju kasnije Just Cause 2.

Oni koji su uspeli da odigraju demo dostupan samo novinarima hvalili su izrazito dobar AI protivnika koji bi vešto koristili okruženje za sakrivanje, kao i sam grafički enžin. Iako izvođenje a ni dizajn nisu ličili na starog Vectormana, delovalo je da ovo i može da bude zabavno. Ipak iako je novi Vectorman najavljivan i promovisan dugo po igračkim medijima na kraju je ipak popio sekiru i pao u dubine vaporware pakla… a sa njim je par godina kasnije otišao i Pseudo Interactive.