ARHIVA Maj 2003
UPOZORENJE: ucitavanje ove strane moze da potraje.... (molimo za MALO strpljenja)

31.05.2003. Update Special KOF sekcije posted by Nick4life
U pitanju je profil jos jednog KOF borca, ovoga puta jedan stvarno interesantan i jako mali lik - Bao. Posetite nasu Special KOF sekciju i procitajte ovaj profil.
26.05.2003. Problem sa forumima posted by Nick4life
Emuforumi su nedostupni vec ceo dan. Problem je izgleda ponovo u serverima naseg provajdera Verat.net-a i mi ne mozemo da uradimo nista povodom toga sada. Vise informacija o problemu sutra uz nadu da ce se sve vratiti u normalu uskoro.

UPDATE: Forum radi ponovo, problem je bio u nedostatku prostora na serveru koji je uzeo log fajl od 600MB koji je Verat zaboravio da limitira/obrise na vreme :) Bas smo poseceni...
 

26.05.2003. Interview sa Nick4life-om na DV.cg.yu posted by Nick4life
Crnogorski sajt Digital Vision, posvecen vestima iz sveta tehnologije, odradio je veoma interesantan interview sa vlasnikom najboljeg domaceg emulacionog sajta - samnom licno ;)

DV: Kakvi su planovi u daljem radu EmulationGalaxy-ja?
Nick4life: Kao sto je to postala tradicija, svake godine bar jednom redizajniramo sajt, dodajemo nove sadrzaje i trudimo se da ostanemo originalni i inovativni. Sledeci, sesti, redizajn sajta verovatno nece biti objavljen do jeseni, ali na njemu se radi. U planu je i prosirivanje fan baze na ostale susedne zemlje. Takođe novi, pouzdaniji forum je u planu (smeh). Nekih drugih planova i nema osim da nastavimo da radimo ono sto radimo i sada, da nastavimo da se prosirujemo, sticemo jos fanova i da sirimo nas 'drugaciji' pogled na svet igara.

Kompletan interview mozete procitati ovde.
 

26.05.2003. UltraHLE 2064 posted by [forsaken demon]
U cilju ispravljanja brojnih bagova ekipa koja radi na ovom obecavajucem N64 emulatoru pochela je sa chestim izbacivanjem njegovih novih revizija. Da ne duzhimo, evo i kompletnog spiska novina (vrlo razumljiv ovaj put)
 
  • Zelda Master Quest compatible
  • Zelda Master Quest cheats (including language selection!)
  • Added more compatibility
  • Fixed the fast music issue users reported
  • Fixed some eeprom/Sram/... issues
  • Improved third party video plugins support
  • Included more roms specific optimization settings, reducing boot time & CPU time needed
  • Hopefully solved flashing GUI during gameplay
  •  
    Preuzmite ga odavde.
     
    Nasha preporuka je da prethodno instalirate verziju 1.0.3, a onda preko nje ovu novu.
     
    26.05.2003. MAMEinfo.dat 4.90 posted by [forsaken demon]
    Nova verzija MAMEinfo.dat fajla donosi informacije o igrama koje su ubachene u MAME 0.69. Preuzmite ga odavde.
    26.05.2003. VirtuaNES 0.78 posted by [forsaken demon]
    Nova verzija najbolje NES emulatora donosi uglavnom sitnije ispravke (npr. reshava probleme sa zvukom koji su se javljali prilikom uchitavanja pozicije). Preuzmite ga odavde.
     
    26.05.2003. Freedo 1.3 beta! posted by [forsaken demon]
    Pojavila se prva javno dostupna verzija jedinog emulatora 3DO konzole, koja vec u startu ima podrshku za komercijalne igre. Nazhalost, kako je njih veoma teshko pronaci nismo uspeli da proverimo kvalitet emulacije, pa vas molimo da ako pronadjete neki pouzdan link za ISO fajlove to postujete na nash forum. Naravno, to je i neophodan uslov da bismo postavili 3DO sekciju na sajt. Emulator mozhete preuzeti odavde a neophodni BIOS fajl odavde.
     
    26.05.2003. MAME 0.69 posted by [forsaken demon]
    Samo par dana posle izlaska proshle verzije, MAME tim je objavio novu koja je izbachena pre svega zbog velike nestabilnosti bagovitosti prethodne. Zbog toga, MAME 0.69 donosi podrshku za josh samo 4 igre- Wolf Pac, Naughty Mouse, Broadwalk Casino i Paradise. Kako se MAME 32 verzija josh nije pojavila, mi mozhemo da vam samo ponudimo link za osnovnu verziju http://roms.mame.dk/emu/mame069b.zip
     
    20.05.2003. PCSX 1.5 posted by [forsaken demon]
    PCSX je jedan od PSX emulatora koji postoji vec dosta dugo, ali o njemu do sada nismo mnogo pisali. U pitanju je josh jedan besplatan PSX emulator koji radi na modularnom principu, odnosno zahteva posebne pluginove, kao ePSXe. Reakcije na novu verziju programa su izuzetno pozitivne pa smo odluchili da pomenemo novu verziju i da vam preporuchimo da je isprobate, skidajuci je sa ovog linka. Mi cemo se pozabaviti njenim testiranjem, pa ako se pokazhe dobro, uvrsticemo ga u nashu PSX sekciju.
     
    20.05.2003. ePSXeCutor 1.0.5.3 posted by [forsaken demon]
    Pete Bernert koji je svima poznat po svojim grafichkim/zvuchnim i CD pluginovima za besplatne PSX emulatore objavio je i novu verziju configuration programa za trenutno najpopularniji PSX emulator, ePSXe. Nova verzija ePSXe Cutora se obichno pojavljuje zajedno sa novom verzijom emulatora, ali kako se on nije pojavio jako dugo, Pete je odluchio da prekine tu tradiciju. Evo i spiska novina:
     
  • First of all, it's a pre-release. In the past, a new ePSXeCutor release only happened in union with an ePSXe release. But since calb is busy with real life, and the current ePSXeCutor version is now on my hard drive for over half a year, I've decided to give you an update. This frontend will work fine with ePSXe 1.5.2, even if some options (like the pad plugin support) will only work with the upcoming next ePSXe version.
  • Improved cdrom GameID detection (thanx to Mike "Moose" O'Malley)
  • Added pad plugin support. This "1.0.5.3" pre-release of ePSXeCutor will store the pad plugin selection/configs, but of course the current ePSXe version (1.5.2) will ignore it. You'll have to wait for the next ePSXe version...
  • Due to high user request: free selectable memcard files. You can either use the old managed memcard list, or specify two memcards with custom file names.
    Please note: if ePSXeCutor doesn't know the memcard file format, it will show a "Not formatted" text in the info bar. That doesn't mean that the memcard file will not work in ePSXe (since the main emu can read more formats than my frontend... yup, I am too lazy to support everything).
  • "Fast plugin configure" buttons in the "config infos" bar. Very handy.
  • Small skin support: you can change the look of every button and icon used in ePSXeCutor. Simply place a modified "epsxecutor.bmp" file into an epsxe sub-folder called "skins". If no skin bitmap exists, the default symbols will be used. In this archive I have added two skin files, the old default style one, and a nicer looking XP skin. Ah, and you can also change the initial splash screen gfx by placing a new bitmap called "epsxecutorsplash.bmp" into the "skins" directory.
  • Last but not least: a game 'quickstart' function. You can now specify the CD game ID when you create a new/change an existing game configuration. This ID will be used by the 'Quickstart' toolbar button/menu item: simply insert a game CD you want to play, and press the 'Quickstart' button. ePSXeCutor will automatically read the ID from the inserted CD, and search into the configuration list if a game config linked with that ID exists. If a config is found, it will get selected and started automatically.
  •  
    Preuzmite ga odavde.
     
    20.05.2003. Boycott Advance 0.2.8 posted by [forsaken demon]
    Jedno vreme Boycott Advance je bio potpuno ravnopravan rival danas najkvalitetnijem GBA emulatoru, Visual Boy Advance-u, ali je autor napravio veliku pauzu shto ga je vremenom uchinilo potpuno beskorisnim programom kada se uporedi sa njim. Sada se pojavila nova verzija ali je sigurno necemo dodavati u nashu Gameboy Advance sekciju dok je detaljnije ne istestiramo. Naravno, mozhete nam izneti i vashe utiske na forumu u pogledu kompatilibilnosti, brzine emulacije i kvaliteta emulacije u odnosu na VBA.

    Emulator mozhete preuzeti odavde.
     

    20.05.2003. MAME32 0.68 posted by [forsaken demon]
    Pojavila se nova verzija ovog emulatora igara sa automata a odmah za njom i omiljeni MAME32 port. Mozhete ga preuzeti odavde.
     
    20.05.2003. MAMEinfo.dat 4.80 posted by [forsaken demon]
    MAMEinfo.dat 4.80 donosi osnovne informacije o igrama koje su podrzahene od najnovije verzije MAME. Skinite ga odavde.
    17.05.2003. Novi textovi, ponovo posted by Nick4life
    Ako na Emulation Galaxy-u nema vesti (a bice ih, nije bas da se nista ne desava ovih dana) bar ima kvalitetnih textova. Za danas smo vam spremili nastavak editoriala o Castlevania igrama (treci deo od [forsaken demon]-a) i opis jedne anime serije, Ai Yori Aoshi od Verdane.
     
    14.05.2003. Novi textovi posted by Nick4life
    Stvarno sam ponosan na nase gostujuce autore jer su im textovi sve cesci i bolji. Branislav7 je odradio kompletan pregled Metroid serije u stilu slicnih editoriala vec vidjenih na ovom sajtu (Sonic, Castlevania, Final Fantasy) a newcomer Snoop je objavio svoj tutorial za hakovanje igara i romova, veoma koristan i jasan vodic koji mozete procitati ovde.
     
    10.05.2003. Novi opisi posted by Nick4life
    Posle nekog vremena imamo update za nasu arhivu opisa igara. Tu su opis ciste klasike sa arkada, Arcanoid-a od [fd]-a i opis Violent Storm-a, skrolujuce borilacke igre od Konami-a za koju sigurno dosta vas nije ni culo, od novog gostujeceg autora opisa Filipa.
     
    08.05.2003. Svet Kompjutera 5/2003 - sve po starom posted by [forsaken demon]
    Pored redizajna koji se konachno desio proshlog meseca i pojavljivanja chasopisa na samom pochetku meseca, stvari sa najpopularnijim rachunarskim magazinom kod nas se nisu mnogo promenile. Ovaj tekst svakako nije namenjen ljudima o kojima ce biti rechi je su oni za nas zauvek izgubljeni, ovo je pre josh samo jedan tekst koji ce vas uveriti da svi ne razmishljaju kao oni, na svu srecu.

    Jasno nam je da je piraterija verovatno najzasluzhnija za popularnost igranja na PC rachunarima kod nas, ali ona je isto tako zasluzhna za jednu katastrofu u proshlosti jer su kod nas godinama bile dominantne igrachke platforme chija je vrednost minormna u odnose na konzole iz tog perioda. Zato mi i nije teshko da shvatim zashto se Miodrag Kuzmanovic odushevljava emulatorom jednog sistema za XBOX (da, Miodrag koji je godinama iz sve snage pljuvao po konzolama sada ima jednu) koji je prodat u 10 puta manje nego NES, 10 puta manje nego SMD2 i 15 puta manje nego SNES koji su u to vreme harali svetom. Nasha zaostala igrachka scena bavila se sistemima chija popularnost nije prelazila granice dela nasheg kontinenta shto je vremenom kod njih stvorilo potpuno pogreshnu sliku o nekim stvarima. Primera za to je u ovom broju dosta. Kako drugachije tumachiti tvrdnju da je nedostatak slobodnog snimanja pozicije u igri Indiana Jones And The Emperor's Tomb njena ogromna mana? Zar je zaista toliko teshko potruditi se da predjete scenu od 10-15 minuta bez snimanja statusa? Zar je najbolja zabava svaki chas pritiskati save/load tastere i zavrshiti igru bez po muke za 2 dana? I zar lichno Miodrag Kuzmanovic nije konstatovao u svom opisu Splinter Cella da slobodno snimanje pozicije smanjuje izazovnost igre i satisfkaciju za predjene nivoe? I zashto Miodrag Kuzmanovic misli da za PC ne postoje dzhojstici koji su u rangu onih sa konzole? Logitech Wingman Gamepad Exxtreme Cordless sa 10 tastera, 2 analogna i digitalna kontrolera je npr. takav kontroler.

    Opis TOCA Race Drivera samo nam je josh jednom otkrio koliko je autor ovog teksta opsednut Gran Turismom koga je verovali ili ne uporedio sa ovom igrom, shto nece iznenaditi one koji su vec chitali opis Sierinog NASCAR-a koji je ne znamo chime zasluzhio takvu konstataciju. Posebnu pazhnju skrecemo na njegove rechi da se igra nece svideti ljubiteljima arkadnim vozhnji zbog kompleksnosti(?), tezhine (ovo je OK) i strogih pravila vozhnje kojih gle chuda i nema, jer presecanje staze, udaranje protivnika i vozhnja u rikverc nisu kaznjivi. I naravno, kako bi on zavrshio tekst a ne pomene vec ishvaljeni Colin McRae Rally 3 koji ce nam doneti 6-7 pravih WRC automobila (bez shampionskog Pezhoa 206), izmishljenje staze, izmishljene vozache i izmishljeni shampionat. Ko je probao pravu stvar, WRC 2002 za PS2 znace o chemu pricham. Championship Manager 4 je dobio neverovatnih 98 shto je druga najvisha ocena u istoriji SK (posle Half Life-a) i ogroman uspeh za igru koju pola igracha voli, a druga polovina voli da mrzi. Ali najstravichniji primer bezobrazluka i korischenja chasopisa za lichno izhivljavanja se odnosi na SRAMNI opis igre Metal Gear Solid 2 Substance. Igra chiji nesumnjivi kvalitet i popularnost bez problema prevazilaze Splinter Cell dobila je neverovatne pola strane i bukvalno par redova teksta koje autor Miodrag Kuzmanovic nije iskoristio da joj uputi nijednu jedinu zamerku ali je zato velikodushno ocenio igru sa 82, po chemu logichno ispada da je ovako bednu ocenu zasluzhila zato shto dotichnom gospodinu neodgovara bezobrazluk Konamija da igru izbaci na dvostranom DVD-u koji pirati nisu u stanju da iskopiraju (pomenuto u tekstu). Sve ovo u chasopisu koji je postao veliki borac za legalnost softvera (kome sada i uredno navodi cenu) ali koji i dalje navodi na koliko diskova dolazi igra... A zashto bi nekoga ko kupuje originale koje propagiraju to zanimalo? Za kraj, nasha omiljena izjava ovog meseca iz opisa igre X-Men 2: "Izvodjenje, loshe i po konzolnim standardima..."

    Chestitamo vlasnici konzola, josh jednom ste proglasheni za retarde i svi mi koji mislimo da osim PC-ja kvalitetno igranje postoji i na drugim mestima...
     

    05.05.2003. Editorial: Final Fantasy - pregled serijala - prvi deo posted by Nick4life
    Final Fantasy serijal je definisao ono sto danas poznajemo kao RPG na konzolama i jedan je od retkih serijala koji zive duze od 15 godina ne gubeci ni malo na popularnosti. Danas sa objavljenih 11 delova, ne racunajuci razne obrade i spin-off igre, novom igracu, koji se tek nedavno zarazio FF-om i zeli da predje neke starije delove preko emulatora, moze biti tesko da se snadje u gomili japanskih i US izdanja sa razlicitom numerizacijom i uopste da se odluci koji deo da uzme da igra. Ukoliko ste se prepoznali ili ste stari FF fan svidece vam se moj sledeci editorial.

    Posle dosta odlaganja, predstavljam vam moj kompletni pregled Final Fantasy serijala koji mozete pogledati ovde. Informacije o igrama su osnovne, za svaku igru videcete godinu izdanja, cinjenice o njenim izadnjima, opis sveta u kome se desava, par reci o prici (bez spojlera) i naravno o battle system-u. U prvom delu ovog editoriala videcete pregled originalne serije na NES-u, SNES-u, PSX-u i PS2 (od prvog FF-a do FFXI), a u kasnijim nastavcima bice spomenute sve obrade, reizdanja i spin-off igre za sve ostale sisteme.
     

    05.05.2003. PCSX2 0.3! posted by [forsaken demon]
    PS2 emulator koji ima strahovito brz razvoj obnovljen je novom verzijom koja donosi gomilu poboljshanja. Naravno, od prave podrshke za komercijalne igre josh uvek nema nishta, ali zato je moguce videti onih nekoliko loading ekrana u par igara o kojima smo pisali ranije. Evo i kompletne liste novina:
     
    Plugins upgrades
     
  • gssoft 0.41
  • cdvdbin 0.62

    Changes in PCSX2

    General
     
  • This version of pcsx is the first that shows ingame progress from 1 game "Sven Goran's World Manager 2002".IT is the first ps2 emu that reaches ingame :) . Also this version have Deci2 support (usefull only for developers althought) and several bugs have been fixed. Enjoy ;)

    GUI
     
  • Added MiltuLingual support( English,Catalan,German,greek,italiano,romanian,spanish)

    CPU
     
  • FAke BC0 opcodes in cop0
  • Trap instructions fixed in interpreter
  • Fixed some fpu bugs in interpreter
  • Fixed MMI bugs in interpreter
  • VIF1 cmd now handles the i bit, still not 100% correct
  • VIF1dma now handles 'from Memory' transfers
  • More Unpack case in vif
  • fixed several VIF1 bugs
  • VIF0 fixed also

    Hardware
     
  • 8 bit DMAS
  • mem128 read/write routines
  • Implemented latency interrupt thingy
  • Fixes to rootcounters
  • FIFO fix
  • IOPmem fix
  • optimaze gs dma

    Debugging
     
  • rewrote of HLE code for pads (padman-xpadman). This will solve some pad problems
  • rewrote the HLE code for Loadmodule
  • New INTC handling in HLE bios
  • Implement VSyncSetFlag in HLE bios
  • Added memory dummies in mcserv. Now memcards wil be appear as functional.
  • sceCDReadIOPm in CDVD HLE
  • Added dummy handles for mtapman901/3
  • new Threads at BIOS HLE. Still not finished
  •  
    Mozhete ga preuzeti odavde.
     
    05.05.2003. Soul Calibur i Icarus posted by [forsaken demon]
    Na zvanichnoj prezentaciji ovog sjajnog DC emulatora mozhete pogledati dve nove slike iz igre Soul Calibur, koje izgledaju zaista fantastatichno. Adresa je http://icarus.boob.co.uk
     
    05.05.2003. UltraHLE 2064 1.0.3 posted by [forsaken demon]
    Kao shto je i najavljeno pojavila se nova verzija nekada najboljeg N64 emulatora koja donosi sledece stvari:
     
  • CPU options for faster or more accurate emulation
  • Added more/better opcodes support
  • Optimized the HLE scheme
  • Added some new internal HLEd routines
  • Added some new roms specific internal speed optimizations
  • Improved compatiblity
  • Improved speed
  • Better video plugins support
  • Better JPEG decompression support
  • User friendly multiple roms paths selection
  • Ingame reset shortcut
  • Bugs fixes
  • Installshield (c) installer
  • Better help documentation
  •  
    Iz kratkog testiranja zakljuchili smo:  
    dobre stvari: emulator je neuporedivo brzhi od Projecta64 i 1964 ima vecu kompatibilnost i stabilnije radi od prethodnika
    loshe stvari: i dalje je strahovito bagovit i kompatibilnost nije na nivou konkurencije.
     
    Ako zhelite mozhete ga skinuti odavde ali vodite o tome da je ovo samo test verzija koja bi trebala da se iskoristi za chischenje bagova.
     
    05.05.2003. Unreal Tournament u PCSX 2. posted by [forsaken demon]
    Objavljena je josh jedna slika iz najboljeg PS2 emulatora koja prikazuje loading ekran igre Unreal Tournament za ovu konzolu.