Mesec je oktobar i tradicionalno nam stiže nova verzija WWE-a od 2k Games-a uredno sa sledećom godinom u nazivu. Srećom po autore i njihov tempo izdavanja nije bilo mnogo velikih promena u svetu najveće promocije američkog rvanja kao što je oto bio slučaj prošle godine. Sredinom 2016. ponovnom podelom RAW i Smackdown brendova počela je tkz. “New Era” koju su u 2k17 igri uspeli da preskoče kompletno, tako da je tek sada pred nama naslov koji napokon realno oslikava situaciju u WWE-u kakva je od leta prošle godine pa do današnjeg dana.

Promotivno lice na coveru je ovoga puta Seth Rollins koji je uprkos brojnim povredama uspeo da porazi Triple H-a na ovogodišnjoj Wrestlemaniji, a kao legenda za ovu godinu tu je sadašnji generalni menadžer RAW brenda i osvajač olimpijskog zlata u (pravom) rvanju Kurt Angle. Kroz sjajne spotove snimljene za promociju igre čini nam se da se njima dvojici smeši i meč na sledecoj Wrestlemaniji! Kao poseban bonus tu je specijalno izdanje WWE 2k18 posvećeno sada već zvezdi pri kraju svoje karijere Johnu Ceni. Cena (Nuff) Edition u čast petnaestogodišnjice Cenine karijere sadrži mnoge fizičke bonuse i kolekcionarske stvari, a tu su i dva Cenina najpoznatija protivnika kao DLC – Batista i Rob Van Dam.

You cant see him!
You cant see him!

Izbor likova je stvarno odličan ove godine, tako da pored svih legendi i osveženih likova od prošle godine (pod uslovom da su i dalje pod ugovorom!) tu su i mnoge nove zvezde sa NXT-a kao i novog cruiserweight showa 205 Live. Svi aktuelni kečeri su dostupni odmah dok je legende kao i prošle godine moguće otključati valutom koja se stiče bukvalno u svim modovima igre. Prva najveća promena je upravo i vezana za likove jer je grafički endžin kompletno nov ovog puta! Način renderovanja je promenjen tako da svi borci sada deluju prirodnije, teksture su bolje baš kao i osvetljenje, tako da se stiče utisak večeg realizma – na momente veoma blizu EA UFC 2. Mnoge animacije su snimane ponovo, nove RAW i Smackdown arene su odrađene od početka tako da zaista WWE 2k18 deluje totalno sveže i drugačije u odnosu na prethodne WWE 2k igre. Još od prelaska 2k franšize na next gen hardware 2014. godine nismo videli ovako krupan update svega!

Velika promena došla je zbog zamene spomenutog grafičkog endžina sa kojim su autori napokon raskrstili sa starom generacijom tako da ovoga puta verzije za Xbox360 i PlayStation 3 nema (Verovali ili ne bilo ih je do prošle godine!). Nova tehnička rešenja omogućila su i da se prevaziđe limit od 6 boraca u ringu tako da sada možemo videti čak do 8 wrestlera u isto vreme u haotičnoj akciji! Sve je to ispraćeno sjajnim fluidnim frame rateom na PlayStation 4 Pro konzoli ili PC-u na kome se ovaj naslov pojavio u isto vreme bez dodatnog čekanja. Sa WWE 2k18 wrestling se vratio posle ogromne pauze i na Nintendov sistem sa skroz ok verzijom za Switch.

Skroz novi komentatorski tim koji čine Michael Cole, Byron Saxton i Corey Graves su drastično osvežili audio iskustvo kao i realističniji zvuci reakcija pubike. Nažalost glasova u promo borbama u karijeri i dalje nema, a sam MyCareer mod suštinski nudi malo šta novo u odnosu na prethodno izdanje. Utabani put od Performance Centra do NXT-a, Smackdowna, RAW-a, Wrestlemanije i ulaska u Hall of Fame je ponovo ispred vas a najveća razlika MyCareer moda je ovoga puta mogućnost da se slobodno krećete po backstage-u i vršite interakcije sa kolegama, bio to razgvor ili spontani backstage fight. U zavisnosti od vaših akcija dok tumarate po Performance Centru ili arenama gde se održavaju eventovi, zavisiće alijanse ili sukobi koje ćete graditi sa drugim wrestlerima. Slično Neighbourhood modu iz NBA 2k18 ali na manjem terenu.

Veoma glomazni i moćni mod za kreiranje svog wrestlera i praktično svega ostalog u igri je ponovo tu i to sa najviše opcija do sada. Novi bolji interface uspeva da ukroti sve to i učini iskustvo kreiranja jednostavnijim ako želite da recimo na brzinu napravite lika, recimo pri pokretanju MyPlayer / MyCareer moda nećete morati da se previše udubljujete u sve predtealjne opcije koje će vam igra omogućiti kasnije. Оvoga puta moguće je izabrati jedan od osam različitih stilova wrestlinga, i poput klasa u MMO igrama na osnovu stila koji izaberete vaš lik će startovati sa drugačijim statistikama, ograničenjima i mogućnostima.

Vaše kreirane likove sa kojima prelazite karijeru možete unapređivati i u novom Road to Glory modu – CAW vs CAW online sukobima sa drugim igračima. Učestvovanjem u ovim online okršajima otključavaćete kartice koje donose boostove i nove elemente za editor vašeg lika. Iste bonus kartice moguće je dobiti i otvaranjem loot boxeva – o da, loot boxovi su stigli i ovde ali srećom plaćaju se valutom koja se zaradjuje u igri a ne mikrotransakcijama za pravi novac. Svakako, za ljubitelje create a wrestler moda offline i online iskustva su veoma bogata i sjajno se dopunjuju. Sa druge strane za ljubitelje beskrajne simulacije WWE univerzuma koji možete menjati do najsitnijih detalja po vašem nahođenju tu je ponovo WWE Universe mod, dodatno začinjen novim storylinovima, boljim animacijama, power rankingom i goal sistemom, ali u suštini na kraju dana to je isti Universe mod kao i svake godine.

Ono što za sada kompletno nedostaje je mod koji smo smatrali okosnicom 2k serijala – WWE Showcase je iz nekog razloga kompletno odsutan, tako da u 2k18 nema nikakvog dokumentarnog materijala ni rekreiranih mečeva iz bogate WWE istorije, šteta. Postoji mogućnost da će Showcase mod sa najbitnijim momentima John Cenine karijere biti dodat kasnije ali za sada nije najavljen ni u okviru season pass-a koji je poznat od prvog dana. Sa posebnom verzijom igre posvećenoj Ceninoj karijeri deluje nam kao da je ovo bio originalni plan ali da autori nisu stigli da dovrše showcase sadržaj na vreme.

Možda ne baš najslavniji momenat u karijeri.

Kao što je to postao ružan običaj sa 2k igrama a posebno WWE-om, za komplenu listu aktuelnih boraca i legendi moraćete da kupite dodatni DLC ili već spomenuti Season Pass što sve u kompletu može podići cenu igre i preko 100$/100e. Kako je PC verzija ovog puta izašla u isto vreme kada i verzije za konzole ni PC igrači neće biti pošteđeni DLC-a. Tako da bi ste igrali sa braćom Hardy koji su nam se vratili na prošloj Wrestlemaniji biće potrebno da nabavite Enduring Icons pack koji pored Matt-a i Jeff-a sadrži i Beth Phoenix kao i Ricky Morton-a i Robert Gibson-a poznatije kao Rock ‘n’ Roll Express, legendarni tag team. Nešto kasnije dostupan će biti i NXT Generation pack koji sadrži pet zvezdi NXT-a (u vreme pravljenja igre) Aleister Black, Drew McIntyre, Lars Sullivan, Ruby Riot i Driftera Elias-a koji je u međuvremenu i debitovao na RAW-u. Outdated DLC koji je tek najavljen a isplaniran i završen pre pola godine – dobrodošli u gaming industriju u 2017. godini!

Koliko god da odlučite da uložite novca i vremena u WWE 2k18 nećete pogrešiti naravno pod uslovom da ste fan wrestlinga. Kao i uvek igre iz WWE 2k serijala nisu za casual ljubitelje arkadnih borilačkih igara, jer 2k tretira WWE makar u svetu igara kao pravi sportski naslov, pa je sistem i uz mnoga podešavanja i olakšanja i dalje previše komplikovan za obično pick up and play iskustvo. Baš kao FIFA, PES, NBA 2k ili druge godišnje sportske igre i ovaj serijal igara ima svoju brojnu vernu publiku, i situacija je veoma jasna, baš kao i sa pro wrestlingom generalno ili razumete ili ni jedno objašnjenje neće biti dovoljno dobro – Tako da za fanove WWE-a i igrače WWE 2k igara, sve preporuke za ovo nekompletno ali izuzetno unapređenjo izdanje, ništa bolje svakako nećemo videti još godinu dana, a za sve ostale za brzu makljažu i nasumična lupanja po gamepadu držite se Tekkena, Mortal Kombata itd.