Jedne tmurne noći uz ogromnu količinu jako loše hrane i još goreg alkohola, neko je došao na ideju da u jedan koš ubaci Cthulhu-like bića, ritmičnu igru, neonska svetla i slične epileptično induktivne elemente. To je jedino objašnjenje koje se može izneti kada se prvi put pokrene Thumper. Rezultat gore navedenog psihički izmenjenog stanja je da ste u ovoj igri preuzeli ulogu hromirane bube.

Da, dobro ste pročitali. Ni manje ni više nego bube, koja u ritmu muzike, brzinom svetlosti (ili u našoj verziji – brzinom nestajanja vrućeg bureka u lokalnoj pekari) proleće kroz morbidno ali opet estetski zadovoljavajuće nivoe. U pitanju su nivoi u kojima brusite reflekse izbegavajući prepreke koje jedva čekaju da vam zatamne ekran i vrate vas na početnu poziciju.

thumper-screen-07-ps4-us-13oct16

Uvod u samu igru je konfuzan i jako sličan odlasku u random biroktratski centar da bi uzeli bilo kakvu potvrdu. Počinjete bez ikakvog objašnjenja zašto ste tu, čemu sve ovo, odakle ove prepreke, kao i zašto ste ovde već satima? Izazov u ovom ostvarenju se vrti oko ideje da koristeći jednostavne komande za pravac i jedno dugme za akciju, aktivirate svetleće prekidače tj. “thumps”- odatle i potiče naziv igre. Navedeni prekidači se nalaze na tlu i prave nekakvu svetlosnu bombu koja uništava prepreke u vašem daljem napredovanju. Progresivno brz gameplay će zahtevati od vas kompletnu posvećenost i fokus da biste došli do sledećeg nivoa. Arkadno-ritmički stil ove igre stvoriće od vaše bube nezaustavljivo stvorenje. Preletaćete preko barijera, razbijaćete blokade, proklizavati kroz krivine dok uživate u vizuelnom spektaklu neon-tron-like okruženja. Sve to dolazi u paketu sa ambijentalnom dark elektro muzikom koja se savršeno uklapa u nivo. Ova izuzetno atraktivna audio vizuelna kombinacija je rezultat iskustva developera “Drool” koji su prethodno bili članovi razvojnog tima Rock Band igara.

Svaka akcija koju radite u igri je propraćena ubacivanjem perkusionih zvukova. Ukoliko ih uradite u pravo vreme, idealno prate melodiju svakoga nivoa i daju vam dodatnu dozu zadovoljstva i dostignuća. Shvativši da neke deonice nivoa nisu idealne za ljude sa refleksima mrtvog konja, vaša buba ima 2 bara energije pre nego što se dezintegriše. Pored navedenog, postoji dobra šansa da ćete ukoliko ritmički aktivirate sve “thumps”-ove (posle greške koju ste načinili) vratiti izgubljeni deo energije. Tako možete ponovo dati sebi oduška ako vam misli zalutaju, a buba odluči da zagrli zid krivine.Thumper_20161022112521

Igra radi izuzetno dobru reviziju vaših rezultata. Donekle sam srećan što ne koriste mikrofon da mere broj psovki koje su upućene nekim deonicama nivoa. Verovatno bih stalno imao ocenu C ( mada bi ocena F bila mnogo prikladnija). Ukoliko imate takmičarski duh, uvek možete aktivirati svoj perfekcionistički mod, kliknuti replay i početi sa vežbom. Poooolako da skidate sekunde sa vašeg ličnog rekorda koji će bosti oči ostalim vlasnicima igre na online Highscore tabli.

Thumper je poprilično dugačka igra, gde je vreme potrebno za savladavanje najviše bazirano na umeću igrača. Igra je dizajnirana da bi se igrala u sesijama. Ovakav spektakl ukoliko se igra neprekidno duži vremenski period može izazvati audio-vizuelnu saturaciju koja će vas nagraditi glavoboljom (ponovo, isto kao ranije naveden odlazak u random biroktratski centar). Uzevši u obzir da fokus i refleksi u ovoj igri kao osnova za napredak mogu biti potencijalno stresno iskustvo, ne bih mogao preporučiti igru za relaksaciju. Sa druge strane, to je i čini zabavnom ukoliko se praktikuje savladavanje iste po sesijama.

Thumper (PS4)
  • 8/10
    EmuGlx Score - 8/10
8/10

Uzevši u obzir da fokus i refleksi u ovoj igri kao osnova za napredak mogu biti potencijalno stresno iskustvo, ne bih mogao preporučiti igru za relaksaciju. Sa druge strane, to je i čini zabavnom ukoliko se praktikuje savladavanje iste po sesijama.